Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:17:07 GMT

برگزاری مسابقه «ایده‌پردازی خلاقانه»

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۳۵۸۸

برگزاری مسابقه «ایده‌پردازی خلاقانه»

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری اتحادیه انجمن‌های مکانیک بیوسیستم مکانیزاسیون و ماشین‌های صنایع غذایی مسابقه «ایده‌پردازی خلاقانه» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، محورهای این مسابقه مناسب‌سازی تراکتورهای رایج برای استفاده بانوان، بهبود ایمنی تراکتورها با توجه به شرایط بومی کشور، روش‌های نوین برای خنک کاری گلخانه‌ها و مرغداری‌ها در نبود برق و بهره‌وری از ضایعات کشاورزی محصولات بومی محل زندگی درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان از ۸ تا ۲۰ خرداد فرصت دارند ایده‌های خود را ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @Zhra_bayaz پیام دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایده پردازی مسابقه تراکتور کشاورزی گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد