Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@06:14:46 GMT

بازگشت تمبر بر روی مرسولات پستی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۳۶۲۱

بازگشت تمبر بر روی مرسولات پستی

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده دوباره تمبر بر روی پاکت‌ها و مرسولات پستی اظهار کرد: الصاق تمبر به عنوان سفیر فرهنگی و تاریخی کشور، بر روی پاکت‌های پستی قرار است انجام شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست و عضو شورای عالی تمبر با بیان اینکه الصاق تمبر بر روی مرسولات و پاکت‌های پستی با عزم جدی قرار است انجام شود افزود: در گام اول، تمبر‌ها بر روی مرسولات پستی بین المللی الصاق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این اقدام از هفته گذشته شروع شده است و تا پایان خردادماه و اوایل تیرماه بسته‌های پستی بین المللی با تمبر ارسال می‌شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر کار در حوزه بین المللی شروع شده تا فرهنگ و هنر کشور را بتوانیم به سایر کشور‌ها انتقال دهیم گفت: بیش از ۱۰ سال بود که الصاق تمبر بر روی بسته‌های پستی انجام نمی‌شد و این کار پس از مدت‌ها آغاز شده است.

عمیدی بیان کرد:حوزه فنی و بازرگانی شرکت ملی پست طی چندین جلسه مشکلات و موانع کار را بررسی کرده‌اند و مباحث مرتفع شده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تمبر بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر به مصر