Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:57:08 GMT

عملیات الحشد الشعبی علیه داعش در شرق عراق آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۳۶۵۷

عملیات الحشد الشعبی علیه داعش در شرق عراق آغاز شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «المعلومه» عراق، التمیمی افزود: یگان هایی از سازمان الحشد الشعبی از دو محور اصلی حومه السعدیه (70 کیلومتری شرق بعقوبه) و اطراف سد «حمرین» عملیات تعقیب عناصر گروه تروریستی داعش را امروز آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این عملیات در چارچوب راهبرد تامین امنیت ناحیه السعدیه و منع هرگونه تحرک عناصر داعش به ویژه در مناطق کشاورزی این منطقه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای سازمان الحشد الشعبی در 13 بخش مرزهای استان دیاله عراق، مستقر هستند و نقش مهمی در تامین امنیت این مناطق دارند.

شایان ذکر است یک منبع امنیتی دیروز از هجوم عناصر داعش به نیروهای الحشد الشعبی در منطقه «حوض حمرین» در استان دیاله و مجروح شدن دو تن از این نیروها خبر داد.

این منبع آگاه که نام وی اعلام نشده، به برخی رسانه‌های عراقی گفت که «عناصر داعش حمله‌ای به تیپ ۲۴ الحشد الشعبی در نزدیکی حوض حمرین در شمال شرقی دیاله کردند؛ اقدامی که به مجروح شدن دو تن از این نیروها با گلوله تک تیراندازان داعشی منجر شد».

در حادثه‌ای جداگانه، عناصر داعشی به تیپ ۵۹ ارتش عراق در شمال بغداد (محله الطارمیة) حمله کردند، هر چند در نهایت با هوشمندی نیروهای ارتش عراق، این حمله با پاتک موفقی روبرو شد و یکی از اعضای داعش به هلاکت رسید.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی بغداد اخبار کنکور الحشد الشعبی عناصر داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، عناصر اشغالگر صهیونیست به منطقه جیوس واقع در شرق قلقیلیه و روستای اوصرین در جنوب نابلس یورش بردند. منطقه الخضر واقع در شهر بیت لحم نیز جزو مناطقی بود که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کردند.

نظامیان متجاوز به اردوگاه عسکر در شهر نابلس نیز حمله کردند. این حملات صهیونیست‌ها باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران در شهر نابلس شد.

گردان‌های قدس مستقر در طوباس اعلام کردند که یک عملیات موفقیت آمیز علیه عناصر رژیم صهیونیستی در این منطقه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، عناصر اشغالگر در اطراف منطقه الضبابات در کمین نیروهای مقاومت گرفتار و گلوله باران شدند.

نیروهای مقاومت حین عقب نشینی عناصر صهیونیست از اردوگاه‌های عسکر قدیم و جدید در نابلس آنها را به گلوله بستند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام اعلام کردند: شهدای فلسطینی در جریان نبرد ۱۵ ساعته خود با اشغالگران در منطقه دیرالغصون واقع در طولکرم، ضربات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند. آنها چند عملیات ترکیبی را که برجسته‌ترین آنها عملیات بیت لید و النبی الیاس بود علیه عناصر صهیونیست انجام دادند.

کد خبر 6097812

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس