Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه‌ای شایعه تغییر مالکیت این باشگاه را تکذیب کرد.

پیرو انتشار مطالبی درباره شائبه تغییر مالکیت باشگاه تراکتور و احتمال واگذاری آن از سوی «محمدرضا زنوزی مطلق»، باشگاه تراکتور بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

«اخیراً جریاناتی مشاهده شده است که سعی در بی‌‌میل نشان دادن محمدرضا زنوزی مطلق برای ادامه تیم‌داری در تبریز دارند که هدف همه این شایعات، اولاً خدشه‌دار کردن اتحاد و همدلی پرشورها و دوماً غبارآلود کردن فضاست تا دوست و دشمن از هم تشخیص داده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعات هواداران عزیز را نگران ساخته است، اما با قاطعیت اعلام می‌داریم همه موارد مطروحه، کذب محض هستند و هیچ پایه و اساسی ندارند. بدیهی است شایعات همواره برای خروج از فضای شفاف ایجاد می‌شوند تا هواداران نسبت به همه چیز مظنون و بی‌اعتماد شوند.

طبیعی است هواداران، انتقاداتی به برخی مسائل مرتبط با مدیریت و تیم داشته باشند، اما همه این اختلاف‌نظرها، مسائل درون خانواده است و درون خانواده نیز حل خواهد شد و اجازه ورود و سوءاستفاده افراد غیر را نخواهیم داد و قوی‌تر از قبل برای ساختن آینده‌ای روشن برای تراکتور گام برمی‌داریم.

پرواضح است که برخی رسانه‌های رنگی با ایجاد شایعات مختلف، فضا را برای سوءاستفاده برخی افراد فراهم کنند. اما سؤال آن است که این افراد در پی کسب چه منافعی هستند که درصدد فراری دادن بخش خصوصی از فوتبالند؟ آیا پاسخ این سؤال غیر از آن است که فعالیت بخش خصوصی در فوتبال منافع برخی‌ها را به خطر انداخته است؟

محمدرضا زنوزی‌مطلق طی سالیان متمادی، عشق و علاقه خالصانه خود را به فوتبال آذربایجان ثابت کرده است و نیازی به اثبات مجدد آن ندارد.

هزینه‌های این باشگاه نه از جیب هشتاد میلیون انجام می‌شود و نه کسی کاسه گدایی در فضای مجازی به دست گرفته است. در این شرایط نامطلوب و بد اقتصادی که متأثر از کرونا و تحریم‌های ظالمانه است و همچنین برخی خود تحریمی‌ها نیز بر آن اضافه شده، «محمدرضا زنوزی مطلق» بدون منت برای تراکتور و به خاطر شادی میلیون‌ها هموطن ترک‌زبان از جیب شخصی هزینه می‌کند.

در همین راستا به هواداران اطمینان می‌دهیم باشگاه تراکتور هیچ مشکل مالی نداشته است و ما به عهدی که از همان روز اول با هواداران دلسوز تراکتور بسته بودیم، پایبندیم.

طبیعی است با بهره‌گیری از تجربیات ادوار گذشته تغییر رویه‌ای در باشگاه تراکتور ایجاد شود، اما آنچه تغییر نخواهد کرد، ادامه سرمایه‌گذاری بی‌توقع و بی‌چشمداشت در باشگاه تراکتور خواهد بود که در این سال‌ها مالک باشگاه ثابت کرده عاشق ایران، آذربایجان و تراکتور است.

امید به آن داریم که ریاست جدید فدراسیون فوتبال با اصلاح رویه قبلی، زمینه را برای توسعه فعالیت بخش خصوصی در فوتبال فراهم سازد تا ضمن جذب بیش از پیش سرمایه‌گذاران، مایه دلگرمی بیشتر هواداران به فوتبال شود.

باشگاه تراکتور کماکان با اصل صداقت با هواداران برخورد می‌کند و مطلبی برای پنهان‌کاری میان باشگاه و هواداران وجود ندارد و اگر موضوعی در میان باشد، آن را صادقانه به اطلاع همه هواداران عزیز خواهیم رساند. باز هم تأکید می‌کنیم همه ما، عضو یک پیکریم و برای یک هدف می‌جنگیم».

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی مطلق باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی

پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.

طرفداری | پرسپولیس در مورد بلیت فروشی بیانیه صادر کرد.

پرسپولیس نوشت:

به اطلاع هواداران می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود. 

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی