Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در مراسمی با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان منطقه‌ای و دانشگاهی، کیان پهلوان افشاری به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک معرفی و از تلاش‌های حامد زارعی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این نشست با اشاره به سابقه تدین و روحیه انقلابی دشت ورامین اظهار کرد: این منطقه، همیشه برای ما مقدس بوده و مردمان آن به واسطه قیام تاریخی ۱۵ خرداد از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقامیری با تأکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی براساس مختصات و ویژگی‌های هر منطقه یادآور شد: دانشگاهی که نتواند باری از مشکلات مردم را برداشته و مرتفع کند، قطعاً مثمر و نافع نیست.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا در جذب دانشجو و توسعه رشته‌های علوم پزشکی موفق بوده و می‌تواند با برنامه‌ریزی مشخص به سمت سوددهی قابل قبولی پیش برود.

عملکرد مطلوب پهلوان افشاری در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به عملکرد مطلوب پهلوان افشاری به ویژه در دوران کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی ابهر اشاره کرد و افزود: از یک سو رصد برنامه‌ها و موفقیت‌های صورت گرفته واحد ابهر و از سوی دیگر تشابه ظرفیت‌های این دو واحد تهران و ابهر موجب شد از قابلیت‌های پهلوان افشاری استفاده کنیم.

آقامیری با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک بیان کرد: پیگیری پروژه در دست اقدام کشاورزی و دامپروری، اخذ مجوزهای قانونی، عملیاتی کردن آن و درآمدزایی از منابع غیرشهریه‌ای به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم این دانشگاه است.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک نیز به جایگاه دانشگاه‌ها در الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت مورد تأکید مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نماد پایبندی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با حرکت به سمت مسئله‌محوری، تلاش خود را برای تحقق این موضوع معطوف کرده است.

پهلوان افشاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید به‌عنوان یک دانشگاه مسئله‌محور مطرح بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه منابع انسانی متخصص و تعامل سازنده با مسئولان منطقه‌ای ثابت کرده که این الگو کاملاً دست‌یافتنی است.

وی تبیین کرد: بازیابی در توان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم بوده و قطعاً با همکاری و همدلی آنان به عنوان یک اصل راهبردی می‌توان به اهداف سازمانی مشخص شده دست یافت.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در بخش دیگری از سخنان خود به اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و دامپروری منطقه اشاره کرد و افزود: با یک تعریف درست و هدف‌گذاری مناسب در این حوزه می‌توانیم به حل مسائل و اقتصاد بخش کشاورزی و دامپروری کمک کنیم.

سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک نیز با قدردانی از مشارکت حداکثری اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه در دوران مسئولیت خود بیان کرد: در این مدت هیچ توفیقی حاصل نشد، مگر با همت و تلاش جمعی استادان و کارکنان.

زارعی با اشاره به سپری شدن روزهای سخت کرونایی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، یک دانشگاه اجتماعی بوده و همیشه حرکت خود را در مسیر رفع نیازهای جامعه هدایت و در این ایام هم بر مبنای رسالت خود به طور شاخص نقش‌آفرینی کرده است.

دانشگاهیان در راستای تحقق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ رسالت سنگینی دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به نقش نظام آموزش عالی برای تأمین نیروی متخصص کشور اشاره و اظهار کرد: این مهم، رسالتی است که دولت به تنهایی قادر به اجرای آن نخواهد بود و طبیعی است که از بخش غیردولتی استفاده کند.

حسین نوش‌آبادی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سهم ویژه‌ای در امر تأمین و تربیت نیروی متخصص کشور ایفا کرده و تقریباً نیمی از دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی به وظیفه مهم مسئولان و جامعه دانشگاهی در راستای تحقق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اشاره کرد و ادامه داد: براساس افق پیش رو، جمهوری اسلامی باید رتبه نخست منطقه در زمینه علم و فناوری را کسب کند که در بسیاری از حوزه‌ها به این هدف دست یافته است.

زارعی به‌تازگی به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر معرفی شده و پهلوان افشاری نیز سابقه پنج سال ریاست واحد ابهر را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1097502 برچسب‌ها تکریم و معارفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تکریم و معارفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیر برگزاری کنگره شهدا، این کنگره را مهمترین راه خنثی سازی تهدیدات دشمنان در محیط های دانشگاهی دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند؛ باید شهدا را به عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: مشق مشاوره پیش از ورود به بازار کار/ فارغ‌التحصیلان واحد تهران شمال به مراجعان خدمات روانشناسی ارائه می‌دهند

محمد آدیگوزل زاده، اظهارکرد: در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های "سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران"به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات موثری صورت گرفته از جمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

وی افزود: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگارها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش بینی شده است.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور هماهنگی‌هایی در خصوص ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری "سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران" در روز دهم خرداد وجود دارد.

دبیر دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برگزاری یادواره‌های شهدا در واحد های استان اشاره و تأکید کرد: همچنین بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی شده و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به ‌کتاب شده است.

آدیگوزل زاده تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محوریت شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهیدگرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

وی گفت:تمامی ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، همچون دو دوره قبل با محوریت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و این یکی از دستاوردهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست گذاری و کمیته های این کنگره از جمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده اند. همچنین به زودی اهم فعالیت های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228567 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود