Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:21:14 GMT

دودکش از قرنطینه درآمد/ عکسی از پشت صحنه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۱۱۷

دودکش از قرنطینه درآمد/ عکسی از پشت صحنه

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "دودکش" که از اواسط اردیبهشت ماه به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، چند روزی است از سر گرفته شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیما تیرانداز، بازیگر دودکش  با انتشار عکسی از خود، هومن برق‌نورد، الهام اخوان، امیرحسین رستمی و برزو نیک‌نژاد در پشت صحنه سریال «دودکش2» نوشت: «ما دودکشی‌ها در یک قاب… ما دوستتون داریم، شما چی؟»

او همچنین در پی‌نوشت این نکته را یادآوری کرده است که بازیگران نمی‌توانند سر صحنه فیلمبرداری ماسک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش2» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، با گسترش شیوع ویروس کرونا برای مدتی متوقف شد.

هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش 2» را تشکیل می‌دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!»

نخستین فصل این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال 1392 روی آنتن شبکه یک رفت.

پخش سریال «دودکش» از سه‌شنبه 4 خردادماه ساعت 22 در شبکه تماشا آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پخش این مجموعه تا آغاز فصل دوم مجموعه دودکش ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب دو فصل این مجموعه به صورت متوالی از شبکه تماشا پخش می‌شود.

استندآپ کمدی انتخابات در تلویزیونتازه‌ترین تصاویر از سریال محرمی تلویزیون/ برزو ارجمند جلوی دوربین رفتتدارک گسترده تلویزیون برای دهه کرامت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس شبکه یک تلویزیون رسانه ملی سریال عکس شبکه یک تلویزیون رسانه ملی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود