Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با بانوان فرهیخته و تاثیرگذار گلستان، اظهارکرد: سازمان تبلیغات فعالیت‌های خود را قالب عملیات های موضوعی و مناسبتی پیگیری می‌کند که عملیات بزرگ رمضان و جشنواره‌های ملی محله همدل را پشت سر گذاشتیم.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی افزود: یکم تیرماه از برگزیدگان این جشنواره ها تقدیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخابات پیش رو هم گفت: سیاست سازمان تبلیغات تلاش برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی است.

حریزاوی بیان کرد: انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت جامعه داشته و از این رو، از ظرفیت جامعه تبلیغی برای حضور مردم استفاده خواهد شد.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دومین نقش سازمان در انتخابات، ادامه داد: سازمان تبلیغات به عنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط با نهاد رهبری، موظف است اندیشه ها، مطالبات و خط مشی رهبر معظم انقلاب را که برای رشد و تعالی کشور ترسیم شده، تبیین کند.

حریزاوی اظهارکرد: این امر در قالب گروه‌های تبلیغیف گروه‌های جهادی، فعالیت در مساجد و موسسات قرآنی، گروه‌های تبلیغ در منازل و غیره خواهد بود.

کد خبر 5223792

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز ایلام مجلس شورای اسلامی اردبیل سازمان تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟