Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس از آغاز اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه از امروز با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ تفاهم‌نامه با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه منعقد می شود.

«جواد گلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، با اشاره به آغاز به کار اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور مدیران صنعت پتروشیمی و مسوولین استانی و محلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از عصر امروز آغاز تا روز سه شنبه در سالن تلاش ماهشهر ادامه دارد افزود: در این نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی، سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی نظیر سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن حمایت از زندانیان با راهبری فرمانداری شهرستان حضور فعال دارند.

 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع برگزار می‌شود، شاهد حضور بیش از ۱۲۰ شرکت تولیدی، خدماتی و همچنین حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با تمامی شرکت‌های تابعه خود که در ماهشهر فعال هستند، در این نمایشگاه حضور دارد.

 

گلی با اشاره به استقبال بسیار خوب اصناف، تولیدکنندگان و مشاغل مختلف شهرستان ماهشهر اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات اولیه انجام شده بین شرکت‌های پتروشیمی و تولیدکنندگان، انتظار می‌رودحداقل ۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع‌های پتروشیمی و شرکت کنندگان در طول این نمایشگاه به امضاء برسد و امید می‌رود با توجه به آمادگی طرفین، بسیاری از این تفاهم نامه‌ها منجر به عقد قرارداد همکاری شود.

 

وی ابراز کرد: همانند آنچه در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» شاهد آن بودیم؛ مشارکت، حضور و همکاری چهار بانک بزرگ و مهم کشور که از طریق سرپرستی‌های آن‌ها در استان خوزستان در حال اقدام است، فرصتی کم نظیر برای تأمین منابع مالی و تسهیلات مورد نیاز برای طرح‌های راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان ماهشهر و بندر امام خواهد بود.

 

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به برنامه‌های حمایتی و خرسندساز این گروه در ماهشهر در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، تاکید کرد: با توجه به فضای مساعد موجود، پیش‌بینی می‌شود که این نمایشگاه موجب توانمندسازی و توسعه اشتغال و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه شود.

 

وی در پایان با اشاره به تلاش شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای برگزاری این نمایشگاه در کیفیتی استاندارد و با تأثیرگذاری گسترده خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این مهم، دستگاه‌های اجرایی شهرستان ماهشهر به خصوص فرمانداری ماهشهر همکاری بسیار خوبی با گروه و شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای برگزاری این نمایشگاه انجام دادند که جای تقدیر و تشکر ویژه از فرماندار مردمی و دلسوز شهرستان دارد و امیدواریم این نمایشگاه آغازی برای اجرای طرح‌های مختلف توانمندسازی مشاغل در شهرستان ماهشهر و بندر امام باشد.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر هلدینگ خلیج فارس صنایع پتروشیمی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مسئولیت اجتماعی شهرستان ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، امین‌رضا خالقیان دبیر نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ در برنامه مثبت آموزش شبکه آموزش سیما گفت: نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با رویکرد توجه به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اردیبهشت امسال و با محوریت پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۵۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که رشد حدود ۳۰ درصدی داشته است. برگزاری رویدادهای جانبی در این نمایشگاه از جمله رونمایی از دستاوردهای جدید حوزه سلامت و برگزاری جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی از جمله دلایل اقبال شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه است.

خالقیان در خصوص حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه هم گفت: تاکنون ۵۰ شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین حضور هیأت‌های مختلف خارجی علاوه بر آشنایی آنان با دستاوردهای شرکت‌های ایرانی، تسهیل کننده صادرات تجهیزات پزشکی نیز خواهد بود که این موضوع به ارزآوری این شرکت‌ها کمک خواهد کرد.

وی افزود: در دو دهه گذشته با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانسته‌ایم از یک کشور واردکننده تجهیزات پزشکی، به صادرکننده این تجهیزات تبدیل شویم، به نحوی که در حال حاضر تجهیزات پزشکی ساخت ایران علاوه بر تأمین نیاز داخلی، به کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آمریکای جنوبی صادر می‌شود.

دبیر نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با اشاره به تولید تجهیزات الکترونیک پزشکی، تجهیزات خاص اتاق عمل و وسایل بخش‌های نگهداری ویژه توسط شرکت‌های دانش بنیان گفت: در دوران همه گیری کرونا، تجهیزات پزشکی مورد نیاز از جمله ضدعفونی کننده ها و دستگاه‌های تنفسی مانند ونتیلاتور توسط فناوران ایرانی ساخته شد و نیاز داخل کشور را تأمین کرد.

وی افزود: تجهیزات پزشکی ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارند و تجهیزات پزشکی ایرانی با کیفیت بالایی تولید می‌شوند. این موضوع، ایجاد بازارهای صادراتی را تسهیل کرده است؛ به گونه‌ای که بخش قابل توجهی از بیمارستان‌های ترکیه با تجهیزات ایرانی تجهیز شده است.

خالقیان در خصوص چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت گفت: جهت دهی حمایت‌های دولتی خصوصاً در موضوع ارز برای واردات مواد اولیه، تعدد تشکل‌های حوزه سلامت و مشکلات تعرفه گذاری از جمله چالش‌های حوزه سلامت است که باید با همکاری دولت و بخش خصوصی، این چالش‌ها مرتفع گردد.

وی در پایان گفت: بخش قابل توجهی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه سلامت اعم از دارو و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند و بر همین اساس، محوریت برگزاری نمایشگاه ایران هلث از سال ۱۴۰۳ به مدت سه دوره به پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین مرکز تجمع شرکت‌های حوزه سلامت اعطا شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، ۲۹ اردیبهشت الی ۱ خرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6090607 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • اخراج استاد دانشگاه نیویورک به دلیل حمایت از فلسطین+ فیلم
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد