Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «عصر روح الله» با تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات از منظر امام خمینی (ره) در رادیو معارف پخش می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،همزمان با فرا رسیدن سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ویژه برنامه «عصر روح الله» پخش می‌شود.

 

این برنامه همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات از منظر امام خمینی (ره) می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشارکت سیاسی از منظر امام خمینی (ره)، تفاوت رویکرد قدرت محوری و هدایت محوری در سیاست، انواع مدل حکومت‌ها و تفاوت آن با حکومت دینی و نقش مردم ازجمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

 

همچنین این برنامه که به همت گروه رویدادهای معارفی و اطلاع رسانی طراحی و تولید می‌شود به تبیین مباحثی همچون دلیل انتخاب جمهوری اسلامی مقابل جمهوری دموکراتیک و دلایل مشارکت مردمی در حکومت از منظر امام خمینی (ره) می‌پردازد.

 

برنامه «عصر روح الله» به تهیه کنندگی علی برخورداری و مجری کارشناسی ابوذر رجبی هر روز ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: عصر روح الله امام خمینی ره رادیو معارف منظر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای