Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@21:24:50 GMT

اعتراف به 50 فقره موبایل قاپی در تهران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۴۶۹۴

اعتراف به 50 فقره موبایل قاپی در تهران

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در خیابان "طالقانی" و کشف 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" بیان داشت: روز گذشته طرح  ارتقای امنیت  اجتماعی  توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت 19:00 گشت انتظامی کلانتری 107فلسطین، 2 موتور سوار را حین موبایل قاپی از یک مال باخته مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: یکی از ماموران کلانتری با توجه به ترافیک خیابان "طالقانی" از خودرو پلیس پیاده شده و با استفاده از موتورسیکلت یکی از شهروندان وارد عمل می‌شود و در یک تعقیب و گریز پلیسی 2 سارق حرفه ای را در خیابان "طالقانی" بازداشت می‌کند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره موبایل قاپ در مناطق غرب تهران به خصوص خیابان "طالقانی" و "مطهری" اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با دعوت از  مال باختگان به کلانتری فلسطین،  شاکیان هر 2 سارق حرفه ای را شناسایی کردند، عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدمانی متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند