Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد ابراهیمی عصر امروز در نشست رسانه‌ای ویدیوکنفرانسی که به‌صورت همزمان با کشور با علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر برگزار شد، اظهار کرد: به‌مناسبت شانزدهمیم سالگرد تاسیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر، کسانی که از سوم تا دهم این ماه حق بیمه خود پرداخت کنند نامشان وارد قرعه‌کشی شده و به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکرد جدید این صندوق، افزود: همسان‌سازی حقوق بین صندوق بیمه روستاییان و عشایر انجام شد، تعداد دهک‌های پرداختی این صندوق حدود ۸ دهک است،  پرداختی‌ها از ۸۰۰ تا یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان است.

ابراهیمی گفت: در استان مازندران از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ تحولات زیادی در صندوق بیمه روستاییان و عشایر انجام شد، تا جایی که تعداد بیمه‌شدگان در سال ۱۳۹۵، از ۴ هزار خانوار به ۱۴ هزار خانوار در مجموع حدود ۱۲۰ هزار خانواد بیمه شده داریم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران با اشاره به حقوق پرداختی بیمه روستاییان و عشایر، اضافه کرد: حقوق پرداختی در سطح هشت حدود یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است، حتما توصیه شود دهک آخر پرداخت کنند، بیمه‌شدگانی که از دهک پایین شروع کردند، 
هر سال می‌توانند یک دهک اضافه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسی که ۱۵ سال حق بیمه پرداخت کرده ۲ سوم میانگین آخرین سطح درآمدی حقوق دریافت می‌کند. 

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: بحث بازنشستگی پیش از موعد که یکی از مشکلات است، از سال ۱۳۹۶ بازنشتگی پیش از موعد داشتیم،  بعد از فوت بیمه‌شده به بازماندگان حقوق طبق روال قبل و در زمان حیات پرداخت خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران اعلام کرد: در حال حاضر ۱۰۷ کارگزاری در استان مازندران فعال هستند، ۳۵ کارگزاری ما ۷۵ درصد جذب را انجام می‌دهند، کارگزاری‌های ما موسسات مستقل و شرکت‌های خصوصی هستند.

این مسؤول تصریح کرد: یکی از کارگزاری‌های ما در سطح کشور رتبه اول در جذب بانوان را داشته است، هدف موفقیت در جذب است، شرایط سختی در بحث اهدای کارگزاری در نظر گرفتیم، در شهرستانها براساس موقعیت جغرافیایی امتیاز اهدا می‌شود تا صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی یادآور شد: سطح درآمدی اعلام شده یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است، مستمری براساس میانگین آخرین سطح پرداختی است، توصیه این است که افراد حتما به ۱۵ سال برسند بعد بازنشته شوند.

ابراهیمی با اشاره به چشم انداز برای سال ۱۴۰۰، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۹ هزار بیمه‌شده جدید اضافه شود، میانگین سنی بیمه شده‌های زیرپوشش ۳۵/۵ است، تعداد کل مستمری بگیران تا فروردین ۱۴۰۰، ۵ هزار و ۶۲۴ نفر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر مازندران اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تفاهم نامه‌هایی را با بسیاری از دستگاه‌های اجرایی اعم از اصناف، بسیج و  هیات نجات منعقد شد، به این صورت که بسیج مستضعفان با ارائه کارت عضویت بسیج می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند، سربازان وظیفه می‌توانند حق بیمه دو سال خدمت سربازی را پرداخت کنند و در سابقه محسوب شود.

این مسؤول گفت: رویکرد ما در ۶ ماهه اول ۱۴۰۰، برگزاری جلسات شورای کارگزاران، بازدید از کارگزاری‌ها در هر شهرستان بود، پیش بینی برای فصل بهار این بود که ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار جذب کنیم که تاکنون هزار و ۸۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار دادیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه مازندران عشایر کشاورزان محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان کشاورزان و عشایر مازندران نشست خبری صندوق بیمه اجتماعی روستاییان بیمه روستاییان و عشایر کشاورزان و عشایر بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان