Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امانت‌داری و بی‌طرفی همه مجریان در انتخابات مطالبه جدی مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتخابات بر مبنای اصول امانت‌داری، بی‌طرفی و قانون گرایی و بر اساس شاخص‌های تعریف شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: سلامت انتخابات جزو اصول خدشه ناپذیر همه مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات است و مهم‌ترین موضوع برای تحقق این مهم عمل شفاف به قانون خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امانت‌داری و بی‌طرفی همه مجریان وظیفه‌ای است که مطالبه جدی مردم است و هر اقدامی که بر اساس بی‌طرفی و امانت‌داری صورت گیرد اعتمادسازی عمومی را به وجود خواهد آورد.

کلانتری اظهار داشت: موضوع مهم دیگری که در همه ادوار گذشته مورد توجه جدی بوده امنیت انتخابات است.

وی وظایف مسئولان برگزاری انتخابات را تأمین امنیت برگزاری انتخابات در همه‌ مراحل چه قبل از انتخابات و حین و بعد از انتخابات دانست و بیان کرد: این امر مهم با همت و تلاش همه نیروهای انتظامی و همکاری و حمایت اعضای شورای تامین و همچنین مشارکت و همراهی مردم در سال‌های گذشته به خوبی محقق شده است.

انتخابات 1400| عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه: دولت جوان و انقلابی "دردمند" مردم می‌شود / مردم از اشرافی‌گری برخی مسئولان خسته شده‌اندانتخابات 1400| نماینده مردم کرج: "رئیسی" دولت انقلابی ‌را تشکیل می‌دهد / امیدواریم با انتخاب اصلح مسیرهای نادرست ‌تغییر کندانتخابات 1400| رئیس شورای وحدت استان مازندران: دوگانه اقتصاد ـ سیاست فاقد مبنای منطقی است/ دولت آینده فقط باید به معیشت باشد

 وی افزود: در این دوره هم با آسیب شناسی و استفاده از همه تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم متناسب با شرایط کنونی همه امکانات لازم پیش بینی شده و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات نقش اصلی را در ایجاد مشارکت حداکثری و شور و نشاط انتخاباتی خواهند داشت، گفت: امیدواریم با عمل به قانون، رعایت امانت‌داری و اصل بی‌طرفی و اقدامات قاطع در راستای سلامت و امنیت انتخابات شاهد مشارکت موثر مردم در روز 28 خرداد در محل شعب اخذ رای باشیم.

 حجت‌الاسلام خرم‌روز رئیس دفتر شورای نگهبان در استان نیز در این نشست با تشکر از اعضای ستاد انتخابات استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات 28 خرداد 1400 سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است. 

وی تاکید کرد: با همت مسئولان و دست‌اندرکاران شاهد حضور حداکثری خواهیم بود، این ملت نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نخواهند بود، این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/542/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد امانت داری بی طرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است