Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات داوران مهرواره منطقه عکاسی خلیج‌فارس قلب آبی ایران از بین ۳۵۲ اثر رسیده درپنج گروه سنی به دبیرخانه مهرواره پس از سه مرحله انتخاب و داوری در هر گروه سنی ۲ برگزیده و یک تقدیری و با توجه به مشارکت بالای گروه سنی نونگاه، در این رده سنی سه برگزیده و یک تقدیری را انتخاب و همچنین یک اثر از سوی داوران به دلیل نگاه ویژه به موضوع شایسته تقدیر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مهرواره منطقه‌ای که اسامی آن‌ها امروز یک‌شنبه اعلام شد، در گروه سنی "نوجوان" به ترتیب «امیرحسین جام گوهری« از بندرعباس و «عدنان حسینی» از سیریک برگزیده و «پریسان پی سخن» از بندرعباس نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

در گروه سنی "نونهال" نیز «آریا زارع قشلاقی» از میناب و «سید هومان موسوی» از بوشهر به عنوان نونهالان برگزیده و «مهسا شریفی» از ابوموسی عنوان شایسته تقدیر را دریافت کردند.

 براساس رای هیات داوران هم‌چنین در "گروه سنی نونگاه" ، «امیرعلی گرامی» از بوشهر، «امیرعباس میمندی» از جزیره هرمز و «ایلیا مشفقی» از بندرعباس هرسه برگزیده و «هانیه ماندگار» از بندرعباس نیز در این بخش شایسته تقدیر معرفی شدند.

درگروه سنی "نوجوان" نیز هیات داوران »محدثه بشیریان» از بندرعباس، »سهراب جهانشاهی» از بندرجاسک «امیرمحمد جعفری‌نیا» از میناب را به ترتیب برگزیدگان و شایسته تقدیر معرفی کردند.

در گروه سنی ارشد نیز «محمد حاجی‌زاده و سنا غلامی» هردو از بندرعباس برگزیده و از «محمدمهدی آل‌عامر» از خوزستان نیز تقدیر کردند.

در بخش عکس ویژه مسابقه از نگاه داوران نیز«صفیه جوان‌جان» از بستک انتخاب شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان نیز روز یک‌شنبه گفت: مهرواره عکاسی «خلیج فارس قلب آبی ایران» با مشارکت بیش از ۳۵۲ عکاس ۷ تا ۲۲ سال از استان‌های ساحلی خوزستان، بوشهر و هرمزگان برگزار شد.

پروین پشتکوهی هدف از برگزاری این مهروه‌اره منطقه‌ای به تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون، توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی استان‌ها ساحلی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با خلیج همیشه فارس اشاره کرد.

به گفته وی، با توجه به شرایط رخ داده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، همزمان با سالروز روز ملی خلیج فارس مهرواره، عکاسی «خلیج فارس قلب آبی ایران» منتشر شد تا اعضای علاقه‌مند و خلاق انجمن عکاسی استان‌های ساحل‌نشین خلیج فارس با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های خلیج همیشه فارس در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اضافه کرد: خلیج‌فارس و جاذبه‌های آن و حفاظت از محیط‌ زیست خلیج‌فارس از موضوعاتی بود که ساحل‌نشینان استان‌های خوزستان، بوشهر و هرمزگان می‌توانستند عکاسی کنند و  با توجه به این‌که این مهرواره برای نخستین بار برگزار می‌شد، مشارکت خوبی از سوی علاقه‌مندان صورت گرفت.

پشتکوهی افزود: انجمن عکاسان نوجوانان کانون پرورش فکری استان هرمزگان در راستای سیاست‌های کلی کانون مبنی بر آسیب‌زا بودن برنامه‌های رقابتی، می‌کوشد تا کودکان و نوجوانان را به تعامل، دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیت‌های گروهی تشویق کند.

گروه‌های سنی نوجوان ( ۷ تا پایان ۸ سالگی)، نونهال( ۹ تا پایان ۱۱)، نونگاه (۱۲ تا پایان ۱۴ سالگی )، نوجوان( ۱۵ تا پایان ۱۷ سالگی) و دختران و پسران ۱۸ تا ۲۲ سال مجاز به شرکت در این مهرواره بودند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیریک هرمزگان خلیج فارس بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیریک هرمزگان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیریک هرمزگان خلیج فارس بندرعباس اخبار کنکور کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری قلب آبی ایران شایسته تقدیر خلیج فارس گروه سنی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس