Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:15:30 GMT

پرداخت وام ضروری به ۱۲۹ هزار بازنشسته

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۱۳۹

پرداخت وام ضروری به ۱۲۹ هزار بازنشسته

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: در دومین مرحله ثبت نام اینترنتی دریافت وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی، حدود ۳۲۵ هزار نفر درخواست خود را ثبت کردند که پس از بررسی های لازم و اولویت بندی های انجام شده، ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد شرایط دریافت این تسهیلات شدند که اسامی آنها در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اعلام شده است.

وی اظهار داشت: عزیزان بازنشسته و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق که در اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام اینترنتی کرده بودند از اکنون می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق و با وارد کردن مشخصات لازم شامل شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره بانک صادرات از نتیجه درخواست خود باخبر شوند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین اظهار داشت: در این مرحله نیز مانند مرحله نخست، واجدان شرایط در ۶ نوبت براساس اولویت ها دسته بندی شدند که هر در هر نوبت مبلغ وام به حساب حدود ۲۲ هزار نفر از واجدین شرایط که براساس اولویت ها تعیین شده اند، در بانک صادرات واریز خواهد شد.

مرتضایی فرد با بیان اینکه «زمان پرداخت هر نوبت قطعی نیست و بستگی به بانک عامل دارد»، گفت: به طور معمول پایان هر ماه نسبت به پرداخت تسهیلات نوبت مربوطه اقدام خواهد شد. زمان پرداخت نخستین نوبت وام ضروری در این مرحله در صورت تامین منابع لازم از سوی بانک احتمالا پایان خرداد ماه یا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ است و مابقی نوبت ها در ماه های پس از آن پرداخت می شود.

وی با اشاره به متقاضیانی که از میان دریافت کنندگان وام ضروری در این مرحله حذف شده اند، گفت: همانطور که برای مرحله نخست نیز اعلام شد، ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، وظیفه بگیران تک ورثه ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و رکوردهایی که فرم رضایت نامه وراث آنها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته ای هستند که در ابتدا از لیست واجدان شرایط حذف شده اند.

مرتضایی فرد ادامه داد: پس از حذف این چهار گروه، همه متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی چون مجموع مانده وام های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند.

برچسب‌ها صندوق بازنشستگی کشور وام بازنشستگان بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشور وام بازنشستگان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور وام بازنشستگان بازنشستگان اخبار کنکور وام ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی

خبرگزاری تسنیم زنجان در راستای ارج نهادن به مقام معلم، مراسمی را تحت عنوان تقدیر و تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته در مدرسه جبار باغچه‌بان برگزار کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079366 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • آیین تقدیر از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان توسط خبرگزاری تسنیم
  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه