Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@15:30:57 GMT

پلمب ۷ واحد صنفی متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۴۹۵

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای طرح بازدید از مراکز عرضه قلیان در پایتخت خبر داد و گفت: در این طرح ماموران از ۱۳۴ واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که ۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند. خبرگزاری میزان- نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به شرایط کرونایی موجود و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با حضور نمایندگان اداره بهداشت اقدام به اجرای طرح بازدید از واحد صنفی عرضه قلیان شامل قهوه خانه، سفره خانه در پایتخت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح که در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد از ۱۳۴ واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که به ۳۵ متصدی اخطار کتبی و ۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عرضه قلیان در فضا‌های بسته برابر دستور قضایی پلمب شدند.   بیشتر بخوانید: ۳ سفره خانه سنتی متخلف پلمب شدند
معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متصدیان این واحد‌های صنفی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد:اجرای این طرح‌ها توسط پلیس باغث اسوده خاطر شدن شهروندان و جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس می‌گردد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس امنیت تخلف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس امنیت تخلف عرضه قلیان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند