Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:19:00 GMT

سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۵۵۲۹

سریال زخم کاری با بازی جواد عزتی

قسمت اول سریال زخم کاری، آماده اکران در شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش ایسنا بنابر حلال دانلود، سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستان آن با فراز و نشیب‌های مکرر توامان است؛ بیش از 70 درصد مراحل تولید این سریال انجام شده و تاکنون تمام بازیگران حاضر در این اثر جلوی دوربین رفته‌اند. این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین مهدویان با ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز 1 و 2 و سپس لاتاری و درخت گردو جایگاهش را در بین مخاطبان خیلی زود تثبیت کرد. اکثر کارهای او در فهرست فیلم های پرفروش سینمایی قرار گرفته اند حالا باید دید آیا او در سریال سازی شبکه خانگی نیز موفق می شود یا نه.

داستان سریال زخم کاری

مهدویان بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی زاد فیلمنامه سریال را نوشته و تقریبا مراحل تصویربرداری این سریال به زودی تمام و آماده پخش می‌شود.

حسینی‌زاد درباره شناختش از مهدویان؛ توضیح می‌دهد:«اسم مهدویان را به واسطه فیلم‌هایی که ساخته بود، شنیده بودم و خاطرم هست به خاطر کنجکاوی فیلم‌های سینمایی که درباره وقایع دهه ۶۰ خیلی سر و صدا کرد، بخش هایی‌اش را دیدم. اما فیلم کاملی که از مهدویان تماشا کردم، «لاتاری» اش بود که آن هم خارج از کشور در یکی از شبکه‌ها تماشا کردم.»

در ادامه توضیح می‌دهد:«یک روز از نشر چشمه تماس گرفتند که می‌خواهند از روی کتاب فیلم بسازند و من نیز بر اساس قرار دادی که با چشمه داشتم اجازه دادم و همه کارها را چشمه انجام داد.»

حسینی‌زاد اضافه کرد:«رمانی که مدرن‌تر و موجزتر باشد، تصویر کردنش سخت است و به طور قطع کارگردان یک چیزهایی را تغییر خواهد داد. رمان «بیست زخم کاری» هم محیط مردانه‌ای دارد و مهدویان به نظرم تکنیکش را به خوبی بلد است و می‌تواند یک سریال خوب و پر کشش بسازد.»

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، با حضور کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی با هنرمندی سیاوش طهمورث، با معرفی مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.

انتخاب بازیگر این مجموعه بر عهده کیومرث مرادی بوده و بازیگردان سریال میلاد اکبر نژاد است.

زمان پخش نسخه دانلود سریال زخم کاری

این مجموعه جمعه 14 خرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق لینک زیر می توانیم قسمت اول آن را تماشا کنیم.

 سریال زخم کاری

همچنین می توانید جهت مشاهده اخبار، تصاویر و دانلود سایر سریال های ایرانی منتشر شده به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال های ایرانی

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس