Web Analytics Made Easy - Statcounter

به میزبانی هیات تنیس منطقه آزاد انزلی؛ رقابت های لیگ تنیس ساحلی آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

در این دوره از مسابقات استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز این مسابقات ، منطقه آزاد انزلی (یک ) با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی سدید را برد ، تیم ایمان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل انبوه سازان شبانی را شکست داد، تیم های آکادمی تنیس هانی و موج شکن با همین نتیجه از سد تیم های خراسان شمالی و اسناد رسمی ۹۴ لنگرود به پیروزی رسیدند، تیم های کشاورزی محمد زاده و مچ پوینت با تکرار این نتیجه مقابل تیم های نواخودرو آستانه ۲ شکست خوردند، تیم های گردشکری دکتر بسکی ، آستانه یک ، بازرگانی محمد نژاد ، آکادمی هانی با نتیجه ۳ بر صفر تیم های منطقه آزاد انزلی ۲ ، لاهیجان ، خراسان شمالی و موج شکن را مغلوب کردند.

این مسابقات از ۸ الی ۱۲ خرداد به میزبانی هیات تنیس منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

یاد آور می‌شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده احسان قربانی است.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تنیس ورزشی منطقه آزاد انزلی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • آغاز رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب کنکور درخراسان‌شمالی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم