Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در سال گذشته به طور کلی کاهش 10 درصدی جرائم در نیروهای مسلح را در سطح کشور شاهد بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت الاسلام شکرالله بهرامی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: برنامه اخیر سازمان قضایی به گونه ای است که از نظر ساختاری پیشگیری از وقوع جرم را در متن نیروهای مسلح قرار داده است و راهکارهایی را به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ میکند که این اقدامات به سرعت کاهش جرائم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته به طور کلی کاهش 10 درصدی جرائم در نیروهای مسلح را در سطح کشور شاهد بوده ایم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تاکید بر سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده ها بیان داشت:  برخی پرونده ها با توجه به اینکه کارشناسی های مختلف نیاز دارند زمان بر میباشند.

وی افزود: نیروهای مسلح نجیب و قانع هستند و امنیت را ایجاد میکنند اما در مواردی جرائمی نظیر فرار از خدمت رخ می دهد که در حال اجرای طرح بازگشت به سنگر و به دنبال بازگشت افراد به خدمت هستیم که در همین راستا حدود 76 درصد موفقیت و بازگشت به خدمت حاصل شده است.

وی ضمن تاکید به حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: باید در این انتخابات فرد اصلحی را انتخاب کنیم و دقت کنیم که سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی را به دست چه کسی می سپاریم.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی در آن است که هر یک از ما مسئولیت خود را به درستی ایفاء کنیم زیرا خط دهی به کشورهای اسلامی از جمهوری اسلامی ایران انجام میشود و ما باید در این زمینه الگوی دیگر کشورها باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان نیروهای مسلح سازمان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۲۲ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۸ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۵۶ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر ۲ هزار و ۳۰۱ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته