Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:29:08 GMT

۴۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان در آستارا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۷۲۹۳

۴۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان در آستارا توزیع شد

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ ۴۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان در شهرستان آستارا توزیع شد.

حجت الاسلام«محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه؛ گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان در شهرستان آستارا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان افزود: این تعداد بسته گوشت گرم به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آستارا و موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده بود که بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه ۴۰۰ بسته گوشت گرم گوسفندی به مقدار ۵۰۰ کیلو در بین نیازمندان بدسرپرست، بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان از کرونا و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد، تصریح کرد: ارزش ریالی گوشت گرم گوسفندی توزیع شده در بین نیازمندان ۸۰ میلیون تومان است.

 

حجت الاسلام رضوانی نژاد امیدآفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌‌آوری و توزیع نذر قربانی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان در کانون‌های مساجد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کانون ‌ها در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به نیازمندان به پایگاه جمع ‌آوری کمک‌ های مومنانه و رزمایش احسان و همدلی تبدیل شده اند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت گرم کمک به نیازمندان بندر آستارا کانون های مساجد فرهنگی و هنری مساجد گوشت گرم گوسفندی بین نیازمندان بسته گوشت گرم کمک مومنانه توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت قرمز در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسین برزگر در نشست هم‌اندیشی اجرای طرح هوشمند‌سازی تامین و توزیع گوشت قرمز، اظهار داشت: با اجرای طرح هوشمندسازی، تامین تا توزیع گوشت قرمزبا هدف خدمت‌رسانی بیشتر به تولید کننده، قصابان و مصرف‌کنندگان ساماندهی و الکترونیکی خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح هوشمندسازی تامین و توزیع مرغ در استان چهارمحال وبختیاری به عنوان استان پیشگام در سطح کشور انجام شد که منجر به ارائه خدمت بزرگی به تولید کنندگان و فروشندگان مرغ با توجه به الکترونیکی شدن ثبت درخواست خرید و فروش شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: تمامی فرایند عرضه گوشت مرغ در واحدهای صنفی و همچنین میزان تولید در کشتارگاه‌ها از طریق سامانه رهتاب پیگیری و نظارت بر این حوزه دقیق، و از وقوع هر تخلفی جلوگیری شد.

برزگر خاطرنشان کرد: ان‌شاالله  در اجرای طرح هوشمند سازی تامین و توزیع گوشت قرمز نیز استان چهارمحال وبختیاری پیشگام خواهد بود.

بهروز میرزایی، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز بیان داست: این طرح بصورت تدریجی و فاز به فاز انجام خواهد شد که در مرحله اول هدف، خدمت‌رسانی به قصابان از طریق الکترونیکی کردن تامین و توزیع خواهد بود ودر مراحل بعدی، افزایش درآمد تولید کنندگان با فروش به قیمت واقعی وبدون دخالت دلالان، جلوگیری از خروج دام از استان، متعادل سازی و ثبات قیمت خواهد بود.

وی اظهار داشت: طرح هوشمندسازی نظام توزیع کالاهای اساسی به کمک و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی نیاز دارد و بازار بدون استفاده از پلتفرم‌های توزیع به آرامش نمی‌رسد.

میرزایی افزود: استفاده بهینه از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زمینه توزیع کالا را از حالت سنتی به مدرن فراهم می‌کند، همچنین می‌توان امکان کنترل و نظارت بر قیمت و مقدار اقلام توزیعی، شفافیت در زنجیره توزیع و اطلاع از میزان موجودی کالا و برنامه‌ریزی جهت تامین به موقع کالاهای اساسی از مهم ترین مزایای هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی است.

وی تصریح کرد: سامانه رهتاب علاوه بر توزیع گوشت بایستی قابلیت اجرای زنجیره کالاهای اساسی شامل شکر، برنج و ... و نظارت بر این فرآیند را داشته باشد که از طریق آن بتوان نظارت و بازرسی از واحد های صنفی را تسهیل و از این طریق بهره وری و بازدهی نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی