Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:55:13 GMT

مولر: دلیل کنار گذاشته شدنم در سال ۲۰۱۸ را درک کردم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۱۵۵

مولر: دلیل کنار گذاشته شدنم در سال ۲۰۱۸ را درک کردم

توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید هدف او و هم تیمی هایش موفقیت در یورو است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و حذف مفتضحانه تیم ملی آلمان بود که چند بازیکن با تجربه از جمله توماس مولر توسط یواخیم لوو کنار گذاشته شدند. با این حال آلمان در این مدت نتوانست نتایج خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شد که در آستانه مسابقات یورو توماس مولر و متس هوملس با تصمیم لوو به تیم‌ملی بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توماس مولر حالا در یک کنفرانس مطبوعاتی پیرامون بازگشت به تیم ملی آلمان می‌گوید: "من دقیقا نمی دانم این دوری چقدر طولانی بود اما تیم خیلی خوب از من استقبال کرد. من می خواهم آنچه را که در یک و نیم سال گذشته باعث قدرت من شده است را به تیم بیاورم. من می خواهم شرایط را برای هدایت بقیه تیم فراهم کنم. بسیار انگیزه دارم و می خواهم در نقش یک یک کاتالیزور که می تواند توربو تیم را دوباره راه اندازی کند، عمل کنم.

 

 

 

 

در اینجا هیچ چیز جدید به نظر نمی رسد. من همیشه تیم ملی را تماشا کرده ام و مدتی است که بازیکنان جوان را می شناسم. ما به اینجا آمده ایم تا با هم به چیزهای بزرگ برسیم. در طول این شش هفته ما یک تیم واحد خواهیم بود و همه این مسئله را خواهند دید."

 

مولر درباره مذاکرات با لوو: "ما چندین بار تلفنی صحبت کردیم. اولین مکالمه در مورد آنچه از یکدیگر انتظار داریم بود سپس صحبت های دیگری نیز انجام شد که ما به جزئیات پرداختیم. ما این احساس را داشتیم که هر دوی ما کاملا خواهان موفقیت در یورو هستیم."

 

مولر در مورد کنار گذاشته شدن از تیم ملی از سال 2018: "البته آن زمان یک شکست شخصی برای من بود. اوضاع برای من خوب پیش نمی رفت. من در آن زمان تصمیم لوو را فهمیدم."

 

 

 

 

گل قهرمانی کای هاورتز در فینال چمپیونزلیگ: "وقتی در فینال CL با تیم خود بازی می کنید، این به شما اعتماد به نفس می دهد که می توانید در بالاترین سطح بازی کنید و هنگامی که بتوانید در چنین بازی با کلاس عالی اثر خود را بگذارید، همچنین به شما در بازی های آینده اطمینان خاطر می دهد."

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو توماس مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو توماس مولر تیم ملی آلمان توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند

یوناتان تا درباره شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش صحبت کرده است

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

اکنون نیز از قرارداد او با بایرلورکوزن تنها یک سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده تا شرایط جذب او برای باشگاه‌های علاقه‌مند راحت باشد. یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است و این روزها شایعات در این‌باره بسیار داغ هستند.

بیش‌تر بخوانید: واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

حال پس از واکنش زیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن، یوناتان تا نیز سرانجام به شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش واکنش نشان داده است. این ملی پوش آلمانی 28 ساله در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

وقتی اسم‌تان پیرامون چنین باشگاهی مطرح می‌شود، خوشحال می‌شوید اما اکنون من روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم (لیگ اروپا و دی‌اف‌بی پوکال) تمرکز کرده‌ام. من با زیمون و فرناندو کارو رابطه خوبی دارم. با این حال همان‌طور که رولفس گفت، هر چیز دیگری باید به پس از پایان فصل موکول شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس