Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@19:12:57 GMT

انتقاد رهبر انصارالله یمن از سازمان ملل متحد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۸۹۳۸

انتقاد رهبر انصارالله یمن از سازمان ملل متحد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، "محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله یمن، در دیدار با "مارتین گریفیث" فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن از رویکرد سازمان ملل متحد نسبت به مسائل انسان دوستانه در یمن انتقاد کرد.
 
عبدالسلام با تأیید دیدار رهبر انصارالله و گریفیث گفت: عبدالملک الحوثی هرگونه گره زدن موضوع بشردوستانه یمن به مسائل نظامی و سیاسی را مردود دانسته و آن را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این دیدار همچنین رهبر انصارالله به درد و رنج گسترده ملت یمن در همه زمینه و نیز ضعف نقش سازمان ملل متحد در خصوص محاصره ظالمانه دارویی، غذایی و نفتی که ائتلاف سعودی بر ملت یمن تحمیل کرده، اشاره کرده است.
 
الحوثی گفته است که این اقدامات یک مجازات گروهی و مغایر با همه قطعنامه های سازمان ملل متحد و عرف بشردوستانه است.
 
رهبر انصارالله یمن تأکید کرده است که این حق ملت یمن است که بتواند به فراورده‌های نفتی، ملزومات پزشکی و مواد غذایی دسترسی داشته باشد.
 
براساس این گزارش، الحوثی همچنین از چشم پوشی سازمان ملل متحد نسبت به باج گیری ائتلاف سعودی در موضوع بشردوستانه انتقاد کرده است.
 
رهبر انصارالله یمن همچنین گره زدن میان وظیفه انسانی به عنوان حق مشروع و مستقل ملت یمن با موضوعات دیگر سیاسی و نظامی را مصادره صریح حق این ملت در ساده‌ترین حقوق بشردوستانه خود دانسته است.
 
الحوثی به سازمان ملل متحد هشدار داد که به جای همذات پنداری با متجاوزان، برای ورود فرآورده‌های غذایی، دارویی در کنار ملت یمن بایستد.
 
رهبر انصارالله یمن در پایان همچنین هشدار داد که اگر ائتلاف سعودی گمان می کند که محاصره ملت یمن می‌تواند موجب شود که این ائتلاف دست بالا داشته باشد، دچار توهم شده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رهبر انصارالله یمن سازمان ملل متحد ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229540 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد