Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آنتونیو کونته به صورت همزمان با دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شده است حتی احتمال دارد که همراه با فابیو پاراتیچی، ‌مدیر ورزشی سابق یوونتوس به تاتنهام ملحق شود.

کونته در پایان فصل گذشته به دلیل اختلاف نظر با مدیران اینتر در خصوص برنامه نقل و انتقالات باشگاه و نیز کاهش ۲۰ درصدی دستمزدش، تنها سه روز پس از بالای سر بردن جام قهرمانی استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاراتیچی نیز به دلیل عملکرد ضعیفش در انتصاب سرمربیانی که نتوانستند یووه را به اهدافش برسانند، در پایان قراردادش با بانوی پیر مجبور به ترک این تیم شد.

کونته به دلیل توافقی که با اینتر برای فسخ قراردادش انجام داد، فصل آینده نمی‌تواند به یک تیم ایتالیایی دیگر ملحق شود و به همین دلیل باید در خارج از این کشور مربیگری کند. برای او دو مقصد احتمالی وجود دارد که هر دوی آنها بدون مربی هستند. رئال مادرید بعد از رفتن زین‌الدین زیدان و تاتنهام پس از اخراج ژوزه مورینیو هر دو در حال حاضر سرمربی ندارند و کونته با هر دوی آنها وارد مذاکره شده است اما طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید چندان موافق مربی ایتالیایی نیست چرا که از رویکرد و سبک کاری او خوشش نمی‌آید. از این رو بازگشت سرمربی سابق چلسی که با این تیم قهرمان لیگ برتر نیز شد، محتمل‌تر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید تاتنهام آنتونیو کونته تاتنهام رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد