Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ملت ایران در حالی خود را برای انتخاباتی دیگر و برگزیدن رئیس جمهور سیزدهم آماده می‌کند که کشورمان به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و فشارهای اقتصادی ناشی از آن در جنگ اقتصادی تمام عیاری به سر می‌برد و مردم انتظار دارند در جریان مواضع، دیدگاه‌ها و نظرات نامزدهای ریاست جمهوری در ارتباط با برون رفت کشور از وضعیت اقتصادی فعلی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از صاحبنظران معتقدند که حضور در انتخاباتی پرشور و آگاهانه و انتخاب رئیس جمهوری با آرای بالا می‌تواند پشتوانه بسیار خوبی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باشد و از این رو همگان باید در خلق حماسه ماندگار دیگری مشارکت کنند و دولتی برآمده از آرای اکثریت ایرانیان تشکیل دهند تا بتواند در عرصه داخلی و خارجی موفق شود.

انتخاب رییس‌جمهوری با اکثریت رای مردم علاوه بر تقویت مشروعیت و مقبولیت نظام، موجب افزایش پایگاه اجتماعی رییس‌جمهور منتخب در داخل و قدرت تاثیرگذاری او در منطقه و جهان خواهد شد و به رفع تحریم های ظالمانه و خروج کشورمان از جنگ اقتصادی کمک شایانی می کند.

به همان اندازه که حضور و مشارکت در انتخابات مهم است انتخاب یکی از نامزدهای تایید صلاحیت شده هم حائز اهمیت است؛ امروز که کشور با مشکلات اقتصادی و چالش‌های مختلفی پیش‌رو است، مردم باید با دانش و بصیرت خود و بررسی برنامه‌ نامزدهای ریاست‌جمهوری بهترین گزینه را برای حل مشکلات داخلی و خارجی کشور انتخاب کنند.

گروه‌های سیاسی، اساتید دانشگاه، نخبگان و اصحاب رسانه استان کرمانشاه هم با برگزاری میزگردهای تخصصی و نشست‌های سیاسی به دنبال افزایش مشارکت و تاثیرگذاری بر انتخابات هستند و بر همین اساس ایرنا مرکز کرمانشاه هم با دعوت از چهار تن از فعالان سیاسی استان ( ۲ اصولگرا و ۲ اصلاح‌طلب) راهکارهای افزایش مشارکت و معیارهای رییس‌جمهور آینده را بررسی کرد که مشروح آن در ذیل می‌آید:

راه حل رفع مشکلات مردم شرکت در انتخابات است

دبیرکل مجمع هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه در این میزگرد خبری با بیان اینکه هرچه قدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد نظام از مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است، گفت: برای تحقق این هدف مهم باید بسترها و زمینه‌های آن را نیز فراهم کرد و تنور انتخابات را داغ و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت نمود.

«ابراهیم فتاحی» تصریح کرد: در بینش سیاسی و جهان دموکراتیک امروز حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده پایگاه مردمی، مقبولیت و مشروعیت نظام و همچنین پشتوانه‌ای برای سیاست‌های داخلی و خارجی است و هرچه قدر حضور مردم بیشتر باشد نظام از مقبولیت و مشروعیت بیشتری برخوردار است و باتوجه به اهمیت انتخابات می طلبد دست اندرکاران زمینه را برای حضور و مشارکت آگاهانه، فعال و پرشور در پای صندوق های رای فراهم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه اظهار داشت: راه‌حل رفع مشکلات مردم حضور در انتخابات است و برای اینکه شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم باید از ظرفیت های قانونی برای رقابتی کردن فضای انتخابات استفاده کنیم.

فتاحی با تاکید بر اینکه همه باید پایبند به قانون و براساس آن عمل و رفتار کنند، افزود: همه احزاب، جناح ها و گروه های سیاسی در داخل کشور باید به افکار و عقاید هم احترام بگذاریم و این را هم باید بدانیم که مردم به تمامیت ارضی کشور اعتقاد دارند و هر زمانی که احساس توطئه کنند در کنار نظام خود می‌ایستند اما ما نباید از این خاصیت مردم سوء استفاده کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب، همه اقشار و گروه ها به خصوص احزاب و رسانه ها را برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: بهبود وضعیت کشور تنها از راه حضور در انتخابات امکان پذیر است و همه ما باید برای خلق حماسه حضور تلاش کنیم.

رئیس جمهور سیزدهم باید برنامه اقتصادی قوی داشته باشد دبیر جبهه ایستادگی استان کرمانشاه و عضو  شورای مرکزی نیروهای انقلاب استان کرمانشاه نیز در ادامه این میزگرد خبری با تاکید بر اینکه امروز حضور مردم در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی لازم و ضروری است، گفت: جوانان و عموم مردم امروز دلخوری‌های به حقی دارند و ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری رقم بخورد.

«اکبر میثاقی کلهر» افزود: متاسفانه در دوره‌های گذشته انتخابات، رئیس جمهور با احساسات انتخاب می‌شد اما امروز جوانان باید هوشیار باشند و با کف و سوت انتخاب نکنند و باید با بصیرت سیاسی انتخابی آگاهانه داشته باشند تا بخشی از مشکلات کنونی هم حل شود.

او یادآوری کرد که یکی از اهداف دشمن هم تشویق مردم به مشارکت نکردن در انتخابات بوده و هست که با وضع تحریم‌ها و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم نارضایتی را بالاتر ببرد و میزان مشارکت در انتخابات آینده را کم کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: اگر مردم با یک بصیرت سیاسی رییس جمهور خود را انتخاب کنند این دلخوری‌ها هم از بین می‌رود و وضعیت کنونی هم با انتخاب رییس‌جمهوری که بتواند مشکلات معیشتی را حل کند، تغییر می‌کند؛ همانطور که در سال ۵۷ در انقلاب پیروز شدیم امروز نیازمند یک انقلاب اقتصادی هستیم و همه احزاب، سیاسیون، نخبگان و رسانه‌ها باید با تشویق مردم به حضور در انتخابات زمینه‌های این انقلاب اقتصادی را فراهم کنند.

«میثاقی‌کلهر» معتقد است که رییس جمهور آینده باید برای ایجاد انقلاب اقتصادی، توانمندی‌های اقتصادی را در وجود مردم بارور کند و مردم هم باید بدانند با حضور خود در انتخابات می‌توانند شاهد وضعیت بهتری باشند؛ انتخاب رییس‌جمهور بر اساس ملاک‌های مد نظر مقام معظم رهبری می‌تواند فردی با برنامه و دارای یک تیم اقتصادی قوی را انتخاب کند که مردم هم باید با این بصیرت در انتخابات شرکت کرده و کسی را انتخاب کنند که نجات‌بخش اقتصاد و معیشت مردم باشد.

او اذعان کرد: این ملاک‌ها و معیارها در برخی از افراد وجود ندارد اما در برخی دیگر که برنامه اقتصادی و توان عملیاتی کردن هم دارند وجود دارد که مردم در مناظرات تلویزیونی می‌توانند تشخیص دهند؛ در این انتخابات باید اختلافات سیاسی را کنار بگذاریم و به خاطر خون شهدا که مدیون آنها هستیم به فکر انقلاب و مردم باشیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان کرمانشاه و عضو  شورای مرکزی نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در ادامه سخنانش در این میزگرد انتخاباتی گفت: بهبود وضعیت اقتصادی کشور و کمک به ارتقای سطح معیشت مردم نیاز به برنامه و تیم قوی عملیاتی دارد و باید خارج از شعار و سخنرانی به آن پرداخت.

او تاکید کرد که هر نامزد انتخاباتی هم باید در مناظره‌های تلویزیونی و سخنرانی‌هایش به صورت شفاف و دقیق به مردم بگوید با چه برنامه‌ای می‌خواهد شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد.

«میثاقی‌کلهر» اظهار داشت: امروز دولتی باید انتخاب شود تا با برنامه‌های عملیاتی خود اقتصاد را از دست افراد دلال و ثروت‌اندوز خارج کند و در دست مردم قرار دهد. رییس جمهور آینده باید مردم را از گرفتاری‌های معیشتی نجات دهد و به نظر من امروز باید به جوانان انقلابی برگردیم و کسانی که حاضرند برای رفاه مردم حتی از جان خود بگذرند مانند سردار سلیمانی تا به مردم ثابت شود همه دولت‌ها به این شکل عمل نمی‌کنند.

درد امروز مردم معیشت است

دبیر حزب اسلامی کار استان کرمانشاه نیز در ادامه این میزگرد با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات به معنای مشروعیت و مقبولیت حاکمیت در جامعه است، گفت: امروز درد مردم ما معیشت است و مردم زمانی در انتخابات شرکت می کنند که از شرایط موجود رضایتمندی کامل داشته باشند.

«مهدی فتاحیان» با تاکید بر اینکه همه برای تشویق مردم در انتخابات باید تلاش کنند، افزود: متاسفانه امروز در حالی که باید با ایجاد امیدواری مشارکت مردم را بالا ببریم اما اراده‌ای وجود دارد تا مشارکت را پایین نگه دارد.

او گفت: اصلاح‌طلبان برخلاف اصولگرایان عدم حضور در انتخابات را به معنای نه به نظام تفسیر نمی‌کنند بلکه به معنای مقبولیت و مشروعیت پایین می‌دانند، اگر مردم به دنبال براندازی نظام بودند بهانه‌های بیشتری برای اعتراض وجود داشت؛ کسی منکر کاستی‌های دولت نیست اما هر زمان که قرار شد حرکتی صورت بگیرد تا مردم اندکی امیدوار شوند، قدرت‌هایی با دخالت‌های خود سعی کردند رضایتمندی مردم را پایین بیاورند و در واقع معیشت مردم را به گروگان گرفتند.

او گفت: با توجه به اینکه تنها منبع درآمد کشور ما نفت است و در این دولت این منبع درآمد از کشور گرفته شد، هیچ مدیر توانمند و با برنامه‌ای هم نمی‌تواند با دست خالی و بدون خزانه پر مشکلات اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم را حل کند اما متاسفانه نگاه مردم سیاسی است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که در جامعه ما بسیار مهم است تغییر نسل است؛ بعد از ۴۳ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد امروز با نسلی مواجه هستیم که نگاه تئوریک و شعاری را نمی‌پذیرد چون مطالبات این نسل تغییر کرده است و باید برای آنها به صورت عملیاتی کار کرد تا نتیجه این اقدامات را به صورت عینی در مسایل اقتصادی ببیند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به نامگذاری‌ هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال، تصریح کرد: شعار نشان‌دهنده آگاهی، بصیرت و شناخت رهبر معظم انقلاب از کشور است و سندهای چشم‌اندازی در سال‌های گذشته هم تدوین شد که اثرات آنها را تاکنون ندیدیم.

وی ادامه داد: وقتی یک سند چشم‌انداز تدوین می‌شود نیازمند کار کارشناسی در عرصه‌های مختلف است و یکی دو روزه حل نمی‌شود اما ما آنقدر درگیر روزمرگی‌های زندگی می‌شویم که فراموش می‌کنیم که خروجی این همه سند جامع را پیگیری کنیم در حالی که می‌دانیم بیشتر این سندها براساس تحول اقتصادی و رفع تحریم‌ها استوار است و کسی که در این زمینه مانع ایجاد کند خائن به کشور و ملت است.

فتاحیان افزود: امروز درد مردم معیشت است و مردم زمانی در انتخابات شرکت می کنند که از شرایط موجود رضایتمندی کامل داشته باشند و یا از ترس ورود یکی از شخصیت‌ها؛ برای دستیابی به شرایطی مطلوب باید از عبارت‌هایی مانند انقلابی‌گری، سیاست خارجی و صدور انقلاب بازتعریف‌هایی داشته باشیم تا به دلیل همان تغییر نسل بتوانیم در جامعه رضایتمندی ایجاد کنیم.

رئیس جمهور آینده با کار جهادی وضعیت اقتصادی را سروسامان دهد

دبیر جمعیت آبادگران جوان و مسول جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان کرمانشاه نیز در پایان این میزگرد خبری گفت: امروز که مملکت شرایط خاصی دارد و همه دنیا منتظر انتخابات ۲۸ خرداد هستند، باید این اعتماد را به مردم بدهیم تا در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند؛ امروز معیشت و مسایل اقتصادی اصلی‌ترین دغدغه مردم و جوانان است که رییس‌جمهور آینده باید با کار جهادی این مشکلات را حل و امید و انگیزه را در جامعه منعکس کند.

«مسعود محنتی» افزود: همه می‌دانند که حضور در انتخابات علاوه بر تقویت مشروعیت نظام بر مناسبات داخلی و خارجی بسیار تاثیرگذار است؛ امروز که چشم دشمنان به ایران دوخته شده همه گروه‌های سیاسی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: اگر رییس‌جمهوری با رای بالای مردم انتخاب شود قدرت و توان بیشتری برای کار کردن دارد اما متاسفانه عملکرد سال‌های گذشته ضعیف بوده و مدیران نتوانستند اعتماد مردم را جلب کنند بطوریکه وقتی با مردم حرف می‌زنیم از انتخابات دلسرد هستند و باید برای شکستن این فضا و ایجاد امید و اعتماد همه احزاب و گروه‌ها پای کار بیایند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: نامزدهای ریاست جمهوری امروز باید با اعلام برنامه هایشان در حوزه اقتصاد به دغدغه ها و نگرانی های مردم در این حوزه به صورت شفاف پاسخ دهند که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور چه برنامه ای دارند.

محنتی افزود: مردم سالهاست با بصیرت و بینش خود در انتخابات شرکت می‌کنند و در انتخابات خرداد ماه هم باید بعد از شنیدن سخنان نامزدها فردی را انتخاب کنند که برنامه‌محور باشد نه اینکه فقط با شعار دادن سعی کند مردم را فریب دهد.

بیش از ۱.۵میلیون کرمانشاهی واجد شرایط رای هستند

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

«جلیل بالایی» اظهار داشت: در انتخابات پیش رو ۳۴ هزار و ۱۹ رای اولی در سطح استان داریم که از این آمار ۱۶ هزار و ۷۱۵ نفر زن و ۱۷ هزار و ۳۰۴ نفر مرد هستند. 

وی با تاکید بر اینکه تمام امکانات استان برای برگزاری انتخاباتی ایمن و سالم به کارگیری می شود، گفت: هیات های اجرایی استان برای دسترسی آسان و شایسته شهروندان به شعب اخذ رای هزار و ۹۴۲ شعبه را جانمایی و مصوب کرده که از این تعداد ۹۵۳ شعبه شهری و ۹۸۹ شعبه روستایی است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان اصلاح طلبان کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصولگرایان اصلاح طلبان کرمانشاه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور نامزدهای ریاست جمهوری مقبولیت و مشروعیت انتخابات شرکت رییس جمهور آینده حضور در انتخابات مردم در انتخابات استان کرمانشاه مشارکت حداکثری جمهور آینده فعال سیاسی دوره انتخابات وضعیت اقتصادی داخلی و خارجی اقتصادی کشور داشته باشند انتخاب کنند رئیس جمهور حضور مردم اصلاح طلب تحریم ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید

به گزراش «تابناک»، محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: آقای ذوالنور به افول جایگاه مجلس اشاره کرده و به عنوان نمونه، دخالت‌های بیرونی در قانونگذاری را برشمرده است. با اینکه طبق قانون اساسی، قانونگذاری منحصرا در اختیار مجلس قرار دارد، اما سال‌های زیادی است که نهاد‌هایی همچون شورای انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی و... دستورالعمل‌هایی را ابلاغ می‌کنند که در حکم قوانین لازم‌الاجراست. آقای ذوالنور نخستین چهره سیاسی نیست که چنین انتقادی را بیان می‌کند. پیش از او نمایندگان دوره‌های قبل مجلس - به خصوص آقای علی مطهری - بار‌ها این موضوع را گفته‌اند، اما دوستان اصولگرا همچون جناب ذوالنور حاضر به پشتیبانی از این ایده نشدند.

جای این پرسش جدی وجود دارد که چرا چنین جراتی وجود دارد که جایگاه مجلس نادیده گرفته شود و شعار در راس امور بودن آن عملیاتی نشود؟ بگذارید از همین انتخابات اخیر مجلس در اسفند ۱۴۰۲ شروع کنیم. متاسفانه فرآیندی که از ماه‌ها قبل آغاز شد و مجلس یازدهم هم با اصلاح قانون انتخابات به آن کمک کرد، شرایطی را به وجود آورد که مجلس دوازدهم از هم‌اکنون با شائبه ناکارآمدی مواجه شود.

بخش بزرگی از نمایندگان مجلس یازدهم که شاید آقای ذوالنور هم جزو آن‌ها باشد مدتی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم از آقای رییسی دعوت کردند وارد میدان رقابت ریاست‌جمهوری شود. این اقدام اگر در قالب یک فعالیت تعریف شده حزبی صورت می‌گرفت کاملا قابل دفاع بود، زیرا وقتی یک حزب سیاسی از کاندیدایی حمایت می‌کند مسوولیت اقدام خود را هم می‌پذیرد. اما اقدام فردی نمایندگان مجلس یازدهم معنای اقدام حزبی نداشت، بلکه نمایندگان استقلال خود را به حراج گذاشتند و عملا چک سفید امضا به رییس دولت دادند و به همین دلیل همه نمایندگانی که آن نامه را امضا کردند، باید در برابر ناکارآمدی دولت سیزدهم پاسخگو باشند. انتخابات مجلس دوازدهم متاسفانه با مشارکت کم صورت گرفت و آرای نمایندگان نیز بسیار پایین بود و از جمله در تهران، نفر اول کمی بیش از ۵۰۰ هزار رای (معادل ۵ درصد رای واجدان شرایط شرکت در انتخابات) کسب کرد. در اکثر حوزه‌های انتخابیه نیز افراد منتخب کمی بیش از ۲۰ درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.

حتما آقای ذوالنور توجه دارند که هر چه پایگاه مردمی مجلس (و البته ریاست‌جمهوری) ضعیف‌تر باشد، نهاد‌های دیگر حاکمیت تلاش می‌کنند نقش آن را در مقدرات کشور کمرنگ کنند. مجلس دوازدهم علاوه بر ضعف پیش گفته، به مدد شورای محترم نگهبان از چهره‌های خاصی برخوردار شده که برخی از آن‌ها به تنهایی قادر به نابودی حیثیت کل مجلس هستند.

جای شکرش باقی است که یکی از این افراد با تذکر رهبر معظم انقلاب، دست‌کم تا اطلاع ثانوی از تنش‌زایی و پرخاشجویی فاصله گرفت، اما باید منتظر ماند و با آغاز مجلس جدید، فصل تازه‌ای از هنرنمایی این گروه را به تماشا نشست. دقیقا آنچه را آقای ذوالنور از بابت پایین آمدن شأن مجلس نگرانش است، همان چیزی است که خود او حتی اگر در ایجادش موثر نبوده، در برابر آن سکوت تاییدآمیز داشته است.

با این همه اگر بخواهیم خوشبینانه به آسیب‌شناسی نماینده محترم قم بنگریم و فرض کنیم که او با این نگاه به دنبال اصلاح مجلس است، گریزی نیست جز اینکه امیدوار باشیم همین مجلس ضعیف کم رای، نقایص خود را با عملکرد مثبت جبران کند. حساب‌کشی جدی و دقیق از دولت، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و برخورد بدون رودربایستی با وزرای ضعیف و شخص رییس‌جمهور و نیز آتش نزدن قرارداد‌های بین‌المللی (که حتما جناب ذوالنور آن را به یاد دارد!) می‌تواند کفاره‌ای برای جبران اشتباهات گذشته باشد. امید که آقای ذوالنور - که از الان در قامت کاندیدای ریاست مجلس- سخن می‌گوید، حتی اگر به چنین منصبی هم نرسید، در رفع آسیبی که آن را فهم کرده است، برآید.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند