Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه در رسانه ملی گفت: مبارزه با قاچاق، فقط برخورد با کولبرها نیست، مافیایی عمل می‌کنند. مافیایی که اقدام به قاچاق می‌کند حتی از مبادی رسمی که در برخی مواقع اسم قاچاق هم ندارد، کالاهایی را وارد می کند و به تولید لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: دولت حتماً باید برای مبارزه با قاچاق برنامه داشته باشد و این مبارزه حتماً فقط در مبادی نیست و در مقاصد کالا هم باید باشد و باید برنامه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: باید کاری کرد که قاچاق برای قاچاقچیان پرهزینه شود، اگر سود قاچاق از جریمه آن بیشتر باشد حتماً نمی‌توان با آن مقابله کرد. از سوی دیگر با برنامه‌ می‌توان کاری کرد که هر کدام از کوله‌بران تبدیل به نیروی کار فعال شوند.

جلیلی با بیان اینکه جوانان کوله‌بر و ۷ میلیون جمعیت مرز نشین می‌توانند تبدیل به فرصتی برای جهش صادرات کشور شوند، جوانان کوله‌بر می‌توانند به صادر کننده تبدیل شوند. ما می‌توانیم با برنامه جلوی لطمات قاچاق را بگیریم و با ایجاد اشتغال جلوی قاچاق را بگیریم.

جلیلی گفت: برای یک اقتصاد سالم، ثبات بازار امری حیاتی است و برنامه دولت از روزی که کار را شروع می‌کند باید ثبات بخشی به بازار باشد و برای برقراری ثبات در بازار باید بخش‌های مختلف را هماهنگ کنیم.

وی افزود: نمی‌توان بدون هماهنگی در بخش پولی و بیمه‌ای در بازار ثبات ایجاد کرد، برنامه‌های شما در بازار سرمایه باید مشخص و برای ایجاد ثبات باشد و مهمتر از آن بحث بیمه است که می‌تواند اطمینان را به بازار بیاورد.

کد خبر 5224355 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت دولت انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی کولبری قاچاق مافیای مواد مخدر انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی سعید جلیلی علیرضا زاکانی صحن مجلس محسن رضایی شورای نگهبان ریاست جمهوری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن مهرعلیزاده محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان