Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:14:57 GMT

سلطانی‌فر: مردم ایران منتظر صعود پرافتخار شما هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۰۳۹۳

سلطانی‌فر: مردم ایران منتظر صعود پرافتخار شما هستند

وزیر ورزش و جوانان در گفتگوی صمیمانه با ملی‌پوشان ضمن اعلام حمایت از کاروان ایران، خواستار تلاش و موفقیت آنها در مسیر انتخابی جام جهانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، دکتر سلطانی فر که ظهر روز گذشته به جزیره کیش، محل برگزاری اردوی تیم ملی سفر کرده بود، از تلاش های کادر فنی، بازیکنان، مدیران و مسوولان فدراسیون فوتبال قدردانی کرد و گفت: خداقوت می گویم به شما عزیزان که هر کدامتان یکی از ستارگان فوتبال آسیا هستید و باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران عزیز شدید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به حساسیت مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی در بحرین، گفت: قرار بود در این مسابقات، ایران میزبان ۳ بازی باشد که با تصمیم AFC که متاثر از تحریم های ظالمانه و ناعادلانه بود، تصمیم گرفتند مسابقات در یک کشور برگزار شود. باور دارم ورزشکاران غیرتمند کشورمان هر زمان که تحت فشار بودند و شرایط سخت وخاصی برایشان بوجود آمده بود، توانستند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. با همت شما و دعای خیر مردم عزیز کشورمان، این مرحله را هم پشت سر گذاشته و با کسب بهترین نتیجه موجب نشاط و شادی مردم عزیزمان خواهید شد.

 

دکتر سلطانی فر این نکته را مورد توجه قرار داد که امروز به نمایندگی از دولت و مسوولان در اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافته است: در جریان بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال، تعدادی از نمایندگان مجلس هم حضور داشتند، همه ما اینجا بودیم تا حمایت خود را اعلام کنیم و بگوییم پشتیبان شما هستیم‌. در تامین نیازها باهدف حضور مقتدرانه ملی پوشان، هیچ محدودیتی به لحاظ مالی و امکانات تدارکاتی وجود ندارد و هرآنچه که مورد نیاز است برای ورزشکاران کشورمان تامین خواهد شد.

 

وی در ادامه تلاش های رییس فدراسیون فوتبال در ایجاد شرایط مناسب و تامین نیازهای ملی پوشان برای حضور بهتر در مرحله دوم بازیهای مقدماتی جام جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در دو ماه گذشته جلسات مستمری را با آقای عزیزی خادم داشتیم تا وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بتواند بهترین شرایط را برای ملی پوشان کشورمان مهیا کنند. در این جلسات از زوایای مختلف، مشکلات، نیاز ها و محدودیت ها را بررسی کردیم که چه امکاناتی را مهیا یا تدابیری را اتخاذ کنیم تا در این مسابقات به موفقیت دست پیدا کنیم.

 

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص پاداش به ملی پوشان فوتبال کشورمان گفت: عزیزانی که جام جهانی روسیه حضور داشتند می توانند شهادت بدهند که پس ازپیروزی تیم ملی در برابر مراکش و قبل از بازی با اسپانیا، پاداش پیش بینی شده را پرداخت کردیم. درخصوص این رقابتها نیز، با مشورتی که با آقای عزیزی خادم داشتیم، پاداشی را برای صعود تیم ملی درنظر گرفته ایم. مردم شریف ایران نیز در انتظار موفقیت شما هستند تا سربلند به ایران بازگردید.

وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران مسعود سلطانی‌فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم ملی ایران مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان جام جهانی سلطانی فر ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه میان دو تیم تیم ملی ایران و تایلند برگزار می شود.

به همین منظور کیومرث هاشمی وزیر وزش امروز شنبه راهی تایلند می شود تا از نزدیک تماشاگر رقابت شاگردان وحید شمسایی در دیدار فینال باشد.

تیم ملی فوتسال با غلبه بر ازبکستان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در فینال این مسابقات را به دست آورد. این تیم پیش از این و با صعود به مرحله نیمه نهایی صاحب سهمیه جهانی هم شده بود.

کد خبر 6089626

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند