Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:12:39 GMT

رئیس سابق «فراری» به یوونتوس می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۰۸۷۷

رئیس سابق «فراری» به یوونتوس می‌آید

باشگاه یوونتوس درصدد تمدید قرارداد قرضی آلوارو موراتا برای یک فصل دیگر است و در نظر دارد مدیر سابق یکی از تیم‌های فرمول یک را استخدام کند.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، باشگاه یوونتوس با درخواست سرمربی جدید خود ماسیمیلیانو آلگری برای تمدید قرارداد قرضی آلوارو موراتا موافقت کرده است.

یوونتوس تابستان سال گذشته مهاجم سابق خود را در ازای ۱۰ میلیون یورو و برای یک فصل از اتلتیکومادرید قرض گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم می‌تواند در تابستان امسال هم قرارداد قرضی موراتا را برای یک سال دیگر تمدید کند هم او را به صورت قطعی بخرد اما ظاهراً ترجیح می‌دهد که یک سال دیگر هم بازیکن ۲۸ ساله اتلتیکومادرید را در ازای ۱۰ میلیون یورو قرض بگیرد و در صورت رضایت از عملکردش تابستان سال آینده با پرداخت ۳۵ میلیون یوروی دیگر، قراردادش را قطعی کند. طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس، بانوی پیر این موضوع را به اطلاع باشگاه اتلتیکومادرید هم رسانده است.

موراتا در فصلی که گذشت، در ۴۴ بازی‌اش برای یوونتوس ۲۰ گل زد و ۱۲ پاس گل داد. این دومین دوره حضور او در یوونتوس پس از مقطع اول بازیگری‌اش در این تیم در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ است.

در همین حال خبری دیگری درباره باشگاه یوونتوس منتشر شده مبنی بر اینکه مائوریتزیو آریوا بِنِه رئیس سابق تیم فرمول یک فراری به زودی به عنوان مدیر اجرایی جدید یووه منصوب خواهد شد.

تیم فرمول یک فراری و باشگاه یوونتوس جزو دارایی‌های خانواده آنیلی هستند که زیر نظر هلدینگ اکسور مدیریت می‌شوند. از این رو به نظر می‌رسد که مالکان یوونتوس قصد دارد مردی که کارنامه درخشانی در رشته فرمول یک داشته را به عنوان مدیراجرایی این باشگاه منصوب کنند، البته آریوا بنه از سال ۲۰۱۲ عضو هیئت مدیره باشگاه یوونتوس بوده است.

این دومین تغییر مهم در کادر اجرایی و مدیریتی باشگاه یوونتوس پس از کنار گذاشته شدن فابیو پاراتیچی از سمت مدیر ورزشی باشگاه و روی کار آمدن فدریکو کروبینی به جای او محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین آلوارو موراتا یوونتوس خودرو فراری باشگاه یوونتوس فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف یوونتوس در طول این فصل انتقادهای زیادی را از بازیکنان و خصوصا آلگری مطرح کرده و باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این مربی در پایان فصل جاری مطرح شود.

در حالی که اکثر هواداران و رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که این مربی باید به حضورش روی نیمکت یووه پایان دهند و پیش از این هم شایعاتی درباره بررسی گزینه‌های جدید از سوی مدیران این باشگاه مطرح شده بود اما این احتمال هم وجود دارد که او در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

روزنامه توتو اسپورت خبر داده است که مدیران یوونتوس دو دلیل مهم برای ادامه همکاری با آلگری دارند و مکن است شرایط به شکلی پیش برود که آنها در فصل آینده هم با حضور او روی نیمکت قدم به رقابت‌های سری آ ایتالیا بگذارند.

گفته می‌شود که مدیران یوونتوس تردیدهای بسیاری درباره تصمیم گیری نهایی دارند و معتقد هستند که در حال حاضر این باشگاه در مقطع سخت تاریخی قرار گرفته و یک تصمیم اشتباه ممکن است شرایط را برای آنها بسیار دشوار کند.

از سوی دیگر، شرایط مالی این باشگاه به هیچ وجه مناسب نیست و اکثر تصمیماتی که در چند سال اخیر گرفته شده بر مبنای مشکلات و شرایط مالی آنها بوده و اولویت اول این است که حساب‌های آنها در بهترین شرایط ممکن باشد و همین دلیل دوم حفظ آلگری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!