Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: دستگاه‌های احراز هویت به اندازه کافی از تهران خریداری و در اختیار شهرستان‌های استان اردبیل قرار گرفته تا در روز انتخابات و در شعب اخذ رأی به کارگیری شوند.

بهروز ندایی 10 خرداد در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل که با حضور جمعی از فرمانداران شهرستان‌های این استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت جلوگیری از ازدحام بیش از حد در صندوق‌ها و شعب اخذ رأی ما نسبت به افزایش 10 درصدی شعب اخذ رأی در سطح استان اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با شناسایی شعبی که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک‌هزار رأی داشته باشند، دو شعب جداگانه و یا شعبات سیار برای آنها پیش‌بینی کردیم تا اهالی استان از اولین ساعات رأی‌گیری به راحتی و بدون ازدحام بتوانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در کنار این تمهیدات، تعرفه به اندازه کافی و همچنین دستگاه‌های احراز هویت از تهران به استان ارسال شده و با ارسال به شهرستان‌ها ما هیچ مشکلی را در احراز هویت افراد و اخذ رأی به موقع آنها نخواهیم داشت.

ندایی افزود: در روز انتخابات سعی خواهیم کرد به همشهریان نزدیک‌ترین شعب اخذ رأی را از طریق پیامک اطلاع‌رسانی کنیم تا آنها به سرعت و با کمترین ازدحام بتوانند در شعب اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: روند تأیید صلاحیت کاندیداهای شوراهای روستا در هیئت نظارت بخش‌ها به انجام رسیده و اسامی نهایی داوطلبان به زودی منتشر خواهد شد.

ندایی اضافه کرد: در مناطق شهری نیز روند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی و نظارت تا سطح استان به انجام رسیده و در مرحله رسیدگی به اعتراضات برخی از داوطلبان در هیئت عالی نظارت هستیم که نتایج آن در روزهای آینده اعلام و لیست نهایی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر نیز از طرق مختلف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: زمان تبلیغات رسمی انتخابات ششمین دوره شوراها از 20 خرداد است و هرگونه راه‌اندازی ستاد و فعالیت کاندیداها قبل از این موعد تخلف محسوب می‌شود و ما جدا با کاندیداهای قانون‌شکن برخوردی جدی خواهیم داشت.

ندایی ادامه داد: در کنار پرهیز از تبلیغات زودهنگام، با توجه به شرایط کرونایی نیازی به راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی نیست و بیشترین حجم تبلیغات از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و امیدواریم کاندیداها از ظرفیت رسانه‌های استان در این جهت استفاده کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم در 28 خرداد انتخاباتی شایسته، سالم و کم دغدغه‌ای را در سطح استان شاهد باشیم تا شکوه و عظمت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به استحکام قدرت مردمی نظام بیفزاید.

در این جلسه فرماندار شهرستان نیرگزارشی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را ارائه کرد و گفت: در شهر نیر 16 نفر و کورائیم شش نفر برای رقابت ثبت‌نام کردند و در 74 روستای این شهرستان 390 داوطلب با هم رقابت می‌کنند.

اقبال افزود: 79 شعب اخذ رأی در شهرستان نیر از اولین ساعات 28 خرداد آماده اخذ آرای مردم هستند که انتظار می‌رود بدون حاشیه و در سلامت کامل انتخابات 28 خرداد در این شهرستان به سرانجام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق رای گیری احراز هویت ستاد انتخابات استانی سیاسی استان اردبیل شعب اخذ رأی احراز هویت صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای معاونین رئیس کل دادگستری استان با قضات محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان اردبیل اظهار کرد: سیاست ها و رویکردهای دستگاه قضایی در استان اردبیل تدوین و به همه کارکنان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به جایگاه، شأن و منصب قضاوت خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با مراجعین و داشتن سعه صدر در استماع مسائل و مشکلات مردم یکی از مهمترین ویژگی های قضات است که باید بر استمرار آن مداومت داشته باشیم.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تسریع توأم با دقت در رسیدگی به پرونده ها را یکی دیگر از رویکردهای دستگاه قضا اعلام کرد و گفت: این موضوعات در دستگاه قضایی استان اردبیل به جد مورد اهتمام است و قضات استان تمام توان خویش را به کار می گیرند تا با بهره مندی از هنر قضایی همراه با دانش قضایی خود عادلانه ترین احکام را در سریعترین زمان ممکن صادر کنند.

کثیرلو برگزاری نشست های فصلی را ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد هماهنگی، تعامل و هم افزایی مابین قضات دانست و افزود: این جلسات می تواند با بهره مندی از نظریه های مشورتی قضات در رفع مشکلات و نیز صدور آرای متقن بسیار موثر باشد.

وی قانونمداری، اهتمام به ایجاد صلح و سازش و برخورد جدی با هرگونه مظاهر فساد در حوزه های مختلف را موثر خواند و تصریح کرد: در راستای تحقق سند تحول قضائی در استان اقدامات شایسته و متقنی انجام می شود تا در تحقق این سند در اردبیل بتوانیم پیشگام و پیشرو باشیم.

کد خبر 6095086

دیگر خبرها

  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • پسورد Password و حقایق جالب آن
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • پسورد و حقایق جالب آن
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر