Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی خیرخواهانه یکی از نیکوکاران استان تهران، تعداد سه هزار جلد کتاب به ندامتگاه زنان استان تهران اهداء نمود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، یکی از نیکوکاران با هماهنگی اداره کل زندان‌های استان، اقدام به اهدای سه هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و مورد علاقه مددجویان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صغری خدادادی ضمن اعلام این خبر ادامه داد: علاقمندی به مطالعه خصلتی است که باید در افراد بوجود آید و مدام تقویت شود تا زمانی که فرد خود بتواند این کار را ادامه دهد و این عادت اکتسابی است و باید از همان دوران کودکی در شخص تقویت گردد.


وی ادامه داد: کتابخوانی انسان را در تعیین سرنوشت خود و جامعه خویش شریک می‌کند، حس همنوع‌دوستی و خیرخواهی را برمی‌انگیزد، قوه ابتکار و خلاقیت، روحیه آزادی‌خواهی و بزرگ‌منشی را تقویت می‌کند. خواندن و مطالعه در نزد انسان یک توانایی اکتسابی است که هر چه فرد در آن بیشتر تمرین کند تبحّر بیشتری کسب می‌نماید.


مدیر ندامتگاه زنان همچنین گفت: مددجویان این مرکز دسترسی به کتب روز دارند و همواره از سوی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل، کتاب‌های مختلف با موضوعات مورد علاقه مددجویان در اختیارشان قرار می‌گیرد.


او تصریح نمود: بیشتر نیکوکاران در کنار کمک به پرداخت بدهی و جریمه و آزادی زندانیان، علاقمند به اهدای کتاب هستند و هیچ منعی برای این کمک‌ها وجود ندارد.


این خبر می‌افزاید: نیکوکار یاد شده، اعلام آمادگی نموده برای زندان‌های دیگر نیز کتاب‌های مورد علاقه مددجویان را در چندین هزار نسخه اهداء نماید که هماهنگی‌های لازم با اداره کل صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتاب ندامتگاه زنان آزادی زندانیان اهدای کتاب ندامتگاه زنان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه