Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، ساعت 8 و 15 دقیقه سعید طاهری از خانه‌اش در میانه خیابان برادران واعظی حوالی میدان قدس تهران خارج شد. هنوز چند قدمی از خانه فاصله نگرفته بود كه مردی اسلحه‌ای از زیر لباسش خارج كرد و به سمت او نشانه گرفت. یك، دو، سه، سومین گلوله كه شلیك شد، مهندس طاهری غرق در خون روی زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    متهم نیز به سمت انتهای كوچه دوید و با سوار شدن به تاكسی عبوری دور شد. اصابت گلوله به سینه‌اش مجالی به پزشكان بیمارستان شهدای تجریش برای احیای او نداد و با مرگ مرد مجروح، پرونده‌ای جنایی پیش روی تیم جنایی تهران قرار گرفت.
كارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس جنایی تهران با حضور در محل قتل، تحقیقات خود را آغاز كردند و با كشف سرنخ‌هایی از ضارب به دنبال دستگیری او و رازگشایی از انگیزه قتل هستند. مدیر روابط‌عمومی آستان امامزاده صالح اعلام كرده، این قتل هیچ ارتباطی با شغل مرحوم طاهری نداشته است.
شاهدان ماجرا چه گفتند؟
سراشیبی كوچه برادران واعظی را كه بالا می‌روی، به پلاك 11 می‌رسی. مقابل همان خانه‌ای كه صبح دیروز مهندس سعید طاهری، معاون مهندسی  امامزاده صالح تجریش هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.   اهالی هنوز در شوك هستند و باورشان نمی‌شود در چند قدمی خانه‌شان این جنایت رخ داده است. مرد جوانی كه در مجاورت پلاك 11 در حال احداث ساختمان است، به خبرنگار جام‌جم گفت: «من  برای سركشی به ساختمان آمده بودم. كارگران از صبح زود در آنجا حاضر شده و مشغول كار بودند كه ساعت حدودا 8 و 10دقیقه صدای شلیك گلوله شنیدم.   برای پیگیری ماجرا سراسیمه  از ساختمان بیرون زدیم، مهندس  طاهری را دیدم كه كف خیابان افتاده است. زیر لب ذكر لااله الاا... می‌گفت.  بعد از آن همسر و فرزندانش بیرون آمدند و او را با حال زخمی دیدند، بر سر و صورت خود زدند و صدای شیون و گریه محله را گرفت. اورژانس آمد و او را به بیمارستان بردند. ساعاتی بعد وقتی خانواده‌اش به محل بازگشتند،  متوجه شدیم كه او فوت كرده است. »
مرد میانسال دیگری كه مقتول را می‌شناخت هم، در ادامه گفت: «مقتول یک دختر 12 ساله و یک پسر 20 ساله داشت و بیش از  10 سال می‌شد كه در همین خانه همراه  همسر، دختر و پسرش زندگی می‌كرد. آنها خانواده آرامی بودند و با كسی اختلاف و كینه نداشتند.»
یكی از مغازه‌داران هم به خبرنگار جام‌جم گفت: «ماموران دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف را بازبینی كرده و متوجه شدند ضارب ماسك زده بوده و عصای نابینایان را در دست داشته است. بعد از بیرون آمدن مهندس از خانه به او نزدیك شده و با شلیك گلوله او را مجروح كرده است. ضارب بعد از شلیك، با بستن عصایش به‌سرعت خود را به خیابان اصلی رسانده و با خودروی عبوری فرار كرده است.»
یك منبع آگاه در پلیس تهران  نیز به جام‌جم گفت: «بررسی‌ها نشان داد مرد میانسال با  شلیك سه تیر به قتل رسیده است. بازبینی‌های دوربین مداربسته نیز نشان داد كه  قاتل لباس مبدل به تن داشته و در قالب فردی نابینا و عصا به‌دست به مقتول نزدیك شده و او را به قتل رسانده است. با ردیابی متهم، ماموران به پارك جمشیدیه رسیده و با حضور در آنجا لباس‌های ضارب را پیدا كردند. او در آنجا لباس‌هایش را عوض كرده و به فرارش ادامه داده بود.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل جنایت روزنامه جام جم جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در این آستان پیوست رسانه‌ای دارد، گفت: در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود و در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاورد‌های وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم (ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن (ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم (ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره‌هایی که برگزار می‌کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می‌کند و برنامه فرهنگی برگزار می‌شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه‌ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می‌کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه استتاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه‌ای در نظر می‌گیریم.

مدیر اجرایی امامزاده قاسم (ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه‌ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران