Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بدو ورود به شهرستان بردسیر از مجتمع جهان فولاد این شهرستان بازدید و برای حل مشکلات این واحد اقتصادی در زمینه‌های عرضه محصولات در بورس و مشکلات بانکی آن دستورات لازم را صادر کرد. خبرگزاری میزان - یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بدو ورود به شهرستان بردسیر از مجتمع جهان فولاد این شهرستان بازدید و برای حل مشکلات این واحد اقتصادی در زمینه‌های عرضه محصولات در بورس و مشکلات بانکی آن دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان بازدید از این مجتمع بزرگ اقتصادی بر حل مشکلات موجود در مسیر فعالیت این کارخانه تاکید و بخشی از پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات را به صورت تلفنی انجام داد.
وی عرضه میلگرد تولیدی این مجتمع در بورس را راهی برای جلوگیری از ورود دلالان به این حوزه دانست و تاکید کرد: در صورت عرضه این محصول در بازار آزاد، امکان ورود دلالان و افزایش بی رویه قیمت میلگرد وجود دارد.
موحد ادامه داد: به منظور حل مشکلات این واحد تولیدی در مسیر فروش محصولات خود، هماهنگی‌های لازم در قالب یک نشست مشترک با مجموعه‌های مربوطه انجام می‌شود.
میرمحمدی، مدیر دفتر مدیرعامل جهان فولاد نیز در جریان این بازدید ضمن تقدیر از حمایت‌های قضایی به منظور حل مشکلات واحد‌های وابسته به این مجتمع از جمله مجتمع آلیاژ و کارخانه کابل سازی، گفت: این مجتمع اقتصادی ظرفیت صادرات ۵۰۰ تا ۶۵۰ هزار تن میلگرد در سال را دارد.
وی اظهار کرد: مجتمع جهان فولاد بردسیر ظرفیت عرضه هفتگی ۱۰ هزار تن میلگرد در بورس را دارد، اما نهایتا دو هزار تن میلگرد به فروش می‌رود و لازم است که پیگیری‌های لازم به منظور حل مشکلات موجود در مسیر فروش این مجتمع انجام شود تا این واحد بتواند به صورت مستمر به تولید خود ادامه دهد.   بیشتر بخوانید: جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی و بیکار شدن ۱۲۰ کارگر در گلستان با ورود دستگاه قضایی انتهای پیام/ برچسب ها: واحد تولیدی قولاد دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واحد تولیدی دادگستری کرمان مجتمع جهان فولاد رئیس کل دادگستری حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری

هدایت مهر  در بازدید از مناطق عشایری شهرستان تفتان بخش گوهر کوه و نازیل این شهرستان گفت: عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی تشریح کرد با حداقل شدن مشکلات اما راه های دسترسی مدارس عشایری و پیگیر تقسیم آرد بین عشایر با توجه به شرایط جوی ،آبرسانی و عشایری که دارای مشکل می باشند.

هدایت مهر مدیر عشایر شهرستان تفتان گفت: با اشاره به نقش و اهمیت عشایر در تولید محصولات دامی و کشاورزی، تصریح کرد: عشایر تفتان نقش بسزایی در تامین گوشت قرمز، شیر، پشم، کرک و مو  صنایع دستی دارند

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان گفت؛ ضمن بازدید و توجه به ویژه به قشر عشایر دستور داد هر چه سریعتر مشکلات عشایر شهرستان تفتان حل گردند
چرا که عشایر ذخایر انقلاب می باشند. 

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی مانند کوچ نمادین، عروسی عشایری، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه تیراندازی با کمان سنتی،  مسابقه برترین قوچ ، مسابقه لباس سنتی و مسابقه برترین آلاچیق عشایری نیز در حوزه میراث فرهنگی و طرح آبرسانی، جاده و نصب تابلو در منطقه کله شهتوت را از مدیر راهداری تفتان خواستار شد که در بازدید های آتی نصب تابلوها و همکاری بامری بخشدار نازیل را بصورت جدی و نگاه ویژه به مناطق عشایری و همکاری با مسئول عشایر و مکتوب مستندات را به فرمانداری ارسال نماید 

 شهنوازان گفت: ما مدیران جهادی در رفع مشکلات مردم را تحسین و حمایت می کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند