Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ولیپور گودرزی از دستگیری ۳ نفر و کشف بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام شدند که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس مشاهده کردند محل اختفای کالای قاچاق، یک باب انبار بوده و در سوله شماره B مقادیری لوازم خانگی با برند بوش موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد که بعضاً سریال‌های بر روی دستگاه‌ها با سریال بر روی کارتن آن مغایرت دارد و کالاها در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نشده‌اند و مشمول تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل ۵۱۹ دستگاه انواع یخچال فریزر، لباسشویی، ظرف‌شویی و جاروبرقی با مارک بوش بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک محل را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک محل را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق ایران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق تهران کشف لوازم خانگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان