Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جدایی اسطوره فرانسوی باشگاه رئال مادرید در دوره دوم، کاملاً متفاوت از دور اول او بود.
به گزارش آریا، زین الدین زیدان به طور کاملاً شفاف و واضح دلایل جدایی و ناراحتی خود از مسئولان باشگاه رئال مادرید را ابراز کرد و حالا باید منتظر واکنش باشگاه باشیم. به نقل از AS، متن نامه سرمربی فرانسوی به شرح زیر است:
من جدا شدم، اما هرگز تسلیم نشدم و از تمرینات روزمره خسته نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه می 2018 جدا شدم چون بعد از دو و نیم سال پیروزی و فتح عناوین مختلف احساس کردم که تیم برای اینکه در اوج بماند به صدا و انگیزه های جدیدی احتیاج دارد. اما امروز اوضاع فرق می کند، جدا می شوم چون احساس می کنم باشگاه دیگر آن اعتماد به نفس و اطمینانی که نیاز دارم را به من نمی دهد.
 باشگاه در ساخت پروژه ای برای حال یا بلند مدت از من حمایت نکرد. من فوتبال را می شناسم، و شرایطی که کار در رئال مادرید ایجاب می کند را می دانم؛ اینکه اگر جامی فتح نکردید باید جدا شوید. اما یک چیز بسیار مهم فراموش شده است و آن هم تمام دستاورد هایی بود که من اینجا داشتم.
 با تمامی افراد حاضر در باشگاه، روابطی به صورت روزمره ایجاد کردم. من یک برنده متولد شده ام و برای کسب عناوین قهرمانی اینجا بودم، اما افراد و احساسات و زندگی هایی وجود دارد و من حس کردم که کسی توجهی به آنها نمی کند و حتی به نوعی من سرزنش می شوم. من فقط به خاطر تمام دستاورد هایی که با هم کسب کرده بودیم، احترام می خواستم.
 در ماه های اخیر دوست داشتم که رابطه ام با باشگاه و رئیس نسبت به سایر مربیان کمی متفاوت تر می بود. به دنبال مزایا نبودم و نیستم، قطعاً نه، فقط بعد از تمام دستاوردهایی که داشتیم، به دنبال این بودم که به نیکی یاد شود. امروزه کارنامه هر مربی در هر باشگاه بزرگی دو ساله خواهد بود، نه بیشتر. برای اینکه مدت طولانی تری بمانید، روابط انسانی ضروری است. این از پول و شهرت و هر چیز دیگری هم مهم تر است.
 بعد از بعضی شکست های خیلی دردناک بود که در رسانه ها خبر احتمال اخراجم را می خواندم. خبر اینکه اگر در بازی بعدی شکست بخوریم اخراج خواهم شد برای من و کل تیم توهین آمیز بود، چون این اخبار عمداً از درون باشگاه به رسانه ها درز می کرد و جوی منفی در میان اعضای کادر فنی ایجاد می کرد تا همه به یکدیگر مشکوک شوند و سو تفاهم هایی در تیم به وجود بیاید.
 من دقیقاً می دانستم که تیم به چه چیزی احتیاج دارد. طی این 20 سالی که در مادرید بوده ام متوجه شدم که شما به عنوان هوادار خواهان پیروزی هستید و البته که ما هم همین را می خواهیم، اما مهم تر از هرچیزی هواداران می خواهند که ما مربیان و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم. می توانم به شما اطمینان دهم که ما 100% این کار را کردیم.
 از این نامه استفاده می کنم که پیامی هم به خبرنگاران بفرستم. من صدها کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده ام و متأسفانه خیلی در مورد فوتبال صحبت نکرده ایم. نمی خواهم به شما درس بدهم یا نصیحت کنم، اما آرزو می کنم که ای کاش همیشه به دنبال سوالات جنجالی و بحث برانگیز نباشید.
 من 20 سال از عمرم را در رئال مادرید سپری کرده ام و این زیباترین اتفاقی است که در زندگی ام رخ داده و می دانم که آن را مدیون فلورنتینو پرز هستم. او در سال 2001 روی من شرط بست و برای خرید من جنگید تا به اینجا بیایم، وقتی که افرادی مخالف این مسئله بودند. این را از صمیم قلبم می گویم که تا ابد به خاطر این انتقال قدردان رئیس خواهم بود.
 همیشه احساس می کردم که چیز خاصی بین ما وجود دارد. این افتخار بزرگ را داشته ام که بازیکن و سرمربی مهم ترین باشگاه تاریخ باشم اما مهم تر از آن مثل همه شما یک مادریدیستا هستم. این نامه را برای شما مادریدیستا ها می نویسم. برای اینکه خداحافظی کنم و دلیل جدایی ام را به شما توضیح دهم.
 وقتی در ماه مارس 2019 بعد از وقفه ای نزدیک به 8 ماه با بازگشت به رئال مادرید موافقت کردم، مسلماً به خاطر این بود که فلورنتینو پرز از من خواست، اما به خاطر شما هواداران هم بود که هر روز از من چنین درخواستی داشتید. خیلی خوب است که چند دوست فوق العاده داشتم که تا پایان با من بودند. وقتی اوضاع بد می شد، آنها با پیروزی های خود من را نجات می دادند. چون به من باور داشتند و می دانستند که من هم به تیم ایمان دارم.
 مسلماً من بهترین مربی دنیا نیستم، اما می توانم قدرت و اعتماد به نفسی که هرکس از جمله بازیکنان تیم یا کارکنان باشگاه در کار خود به آن نیاز دارد را به آنها بدهم. سعی کردم ارزش های باشگاه رئال مادرید را همه جا انتقال دهم، مخصوصاً به بازیکنان که همیشه در این بازی مهم ترین بوده اند و خواهند بود. نباید فوتبال را فراموش کنیم، باید از فوتبال مراقبت کنیم.
 هواداران عزیز رئال مادرید، همیشه یکی از شما خواهم بود. زنده باد مادرید!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید رئال مادرید مهم تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب امید زیادی برای شکست رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت اما وینیسیوس جونیور تمام نقشه‌های تیم توماس توخل را خراب کرد.

او ابتدا تیمش را در نیمه اول پیش انداخته بود اما دو گل از لروی سانه و هری کین، میزبان را به برد نزدیک کرد. وینیسیوس موفق شد با ضربه پنالتی حساس این بازی را به تساوی بکشاند.

در شبی که طرفداران بایرن جو هیجان انگیزی را به سود تیمشان رقم زدند و یاد و خاطره فرانتس بکن باوئر را زنده کردند، سردبیر نشریه آ.اس، وینیسیوس را قیصر واقعی معرفی کرد.

توماس رونسرو دقایق پس از درخشش وینیسیوس مقابل بایرن در یادداشتی از عملکرد این بازیکن تمجید کرد و یک بار دیگر علاقه خود به رئال را ابراز کرد:

"چمپیونزلیگ رویایی. وقتی چنین شب‌هایی را تجربه می‌کنید، احساس می‌کنید ارزش این را دارد که به دنیا بیایید تا عاشق این ورزش باشید که اگر تیمی به نام رئال مادرید و رقابتی به نام چمپیونزلیگ را دنبال کنید، هرگز شما را پیشمان نخواهد کرد.

دیدن نحوه رقابت رئال، در هر سناریویی که باشد، جای ستایش دارد، چون ما در مورد نبردهای فوتبالی صحبت می‌کنیم که سال‌ها در شبکیه چشم هواداران باقی خواهد ماند.

مادرید آنچلوتی از غرش گلوی 70 هزار باواریایی جان سالم به در برد، همانطور که چند هفته پیش مقابل انگلیسی‌ها در اتحاد این کار را انجام داد. فراموش نکنید که این تیم 90 دقیقه تا رسیدن به ششمین فینال لیگ قهرمانان اروپا در 11 دوره اخیر فاصله دارد.

رئال مادرید به آمار جالبی رسیده و جالب این است که تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا را در اختیار ندارد و با وجود جدایی بازیکن بزرگی مانند کریم بنزما، مهاجم نوک نخرید.  این مادرید می‌تواند همه چیز و هرکسی را کنترل کند...

پادشاه وینیسیوس

بازیکنان بزرگ در بازی‌های بزرگ خود را نشان می‌دهند. وینیسیوس هنگامی که یک پسر 18 ساله بود، به برنابئو آمد و از همان روز اول علیرغم انتقادات شدید می‌دانست چگونه رشد کند. او استعداد بی‌نظیر خودش شک نداشت. وینی الماسی بود که باید صیقل داده می‌شد و تراشیده می‌شد تا اینکه در بازار ارزش بی همتایی پیدا کرد.

دو گل او در آلیانز او را در صدر همه ستاره‌ها قرار می‌دهد. شیوه گلزنی او در تک به تک مقابل غولی مانند مانوئل نویر و استعداد او در تبدیل پنالتی تساوی نهایی او را به سمت دسته جدیدی سوق می‌دهد که تنها شماره‌های یک‌ها می‌توانند در آن بدرخشند.

وینیسیوس سقفی ندارد و می‌خواهد دومین لیگ قهرمانان خود را در فصلی که قدرت کنترل ناپذیرش را به نمایش گذاشته شده، داشته باشد. وینی، قیصر تو هستی!

جهنم سفید در سانتیاگو برنابئو

همانطور که هواداران بایرن به اصطلاح "جهنم سرخ" را روی سکوهای آلیانز آرنا سازماندهی کردند، از اینجا هم اکنون از هواداران وفادار و آگاه مادرید می‌خواهم که در 8 می، ورزشگاه برنابئو را به جهنم سفید تبدیل کنند.

مارکا، دیگر روزنامه اسپانیایی، معتقد است که دو گل وینیسیوس رئال را به فینال چمپیونزلیگ نزدیک کرده است.

خوانیتو اولین کسی بود که شب‌های باورنکردنی‌ای را در اروپا مقابل آن بایرن تجربه کرد که برای ما غمگین بود، اما مطمئناً او اولین کسی بود که تیم را در بازی برگشت به میزبانی برنابئو تشویق کرد. و یک تشکر بسیار بزرگ برای آن 4 هزار وایکینگی که در پایان بازی بازیکنان را در آغوش گرفتند. روزی که بازنشسته شوم، آرزویم این است که مثل آن‌ها شوم. به هر جا که مادرید می‌روم، سفر کنم."

دیگر خبرها

  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم