Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز مهلت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی، قوانین مربوطه را به دقت رعایت کنند و در صورت تخطی از مقررات با خاطیان برخورد قاطع و قانونی می شود.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر باید مشخصات مسئول، آدرس و شماره تماس ستاد تبلیغاتی خود را به کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان کرمان اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمان با اشاره به اتخاذ تمهیدات کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن اظهار داشت: مجریان انتخابات پیش رو نباید سلایق سیاسی خود را در امر برگزاری انتخابات دخالت دهند و عمل دقیق به قانون باید ملاک ما باشد.

وی تاکید کرد: تمام مسائل امنیتی مرتبط با انتخابات و شعب اخذ رای در جلسات شورای تامین و کمیته امنیتی انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

بابایی با بیان اینکه در شهرستان کرمان ۵۲۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است تصریح کرد: در انتخابات امسال شعبی که در سال های گذشته ازدحام بیشتری داشتند، به ۲ شعبه تقسیم شده و مجموعا تعداد ۴۸ شعبه در شهرستان کرمان به نسبت دوره گذشته افزوده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص انتخابات امسال، مکان تمام شعب از قبل جانمایی و مشخص شده اند و تمهیدات بهداشتی برای سلامت مسئولان شعب اخذ رای و رای دهندگان اندیشیده شده است.

فرماندار کرمان گفت: در رابطه با اخذ رای از جانبازان، معلولان، سالمندان و بیمارانی که در منزل هستند، آمادگی های لازم برای اخذ آرای آنها اندیشیده شده و مشکلی در روز انتخابات نداریم.

وی با تاکید بر حضور آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: مردم استان کرمان همیشه در میدان های مختلف انقلاب حضور پرشوری داشته اند و در این دوره نیز پایبندی به آرامان های انقلاب و شهدا را به اثبات می رسانند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی بااشاره به اینکه فرآیند و نحوه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان زنجان طی جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه مشخص شده است، گفت: رویکرد نظارتی اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه‌های ورزشی صرفا مچ گیری نیست بلکه تعداد زیادی از باشگاه‌های ورزشی استان با مواد قانونی آشنایی ندارند و سرکشی‌ها و نظارت‌ها در راستای آگاه بخشی به آنها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تخلفاتی در باشگاه‌های ورزشی انجام می‌شود که پس از کشف و شناسایی در کمیته‌های تخلفات باشگاه‌ها و اماکن ورزشی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان با بیان اینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: انجام این کار علاوه بر پیشگیری از تخلفات موجب خدمت رسانی بهینه به مراجعه کنندگان می‌شود.

امانی افزود: هم اکنون نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در چهار سطح شامل ادارات شهرستانی، هیئت‌های ورزشی، هیئت پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود.

استان زنجان ۶۰۰ باشگاه ورزشی و بیش از ۵۰ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

دیگر خبرها

  • تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه