Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت نجات ملی صنعا، وابسته به جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه اقدامات اشغالگران در جزایر یمنی ناقض قوانین بین‌المللی و محرک مردم این کشور هستند، تاکید کرد که صبر این ملت هرگز طولانی نخواهد بود و گزینه مناسب را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، دولت صنعا وابسته به جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: اقدامات تازه اشغالگران در استان المهره و دو جزیره سقطری و میون ناقض قوانین بین‌المللی بوده و مردم یمن را تحریک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دولت صنعا تاکید کرد: اقدامات مجرمانه اشغالگران عربستانی-اماراتی-آمریکایی در جزایر یمن مستقیما به امنیت ملی یمن و منطقه ضربه می‌زنند اما صبر مردم یمن در برابر این تجاوزات نفرت‌انگیز در جزایر یمنی هرگز طولی نخواهد کشید و ملت یمن گزینه مناسبی را انتخاب کرده و در پیش خواهند گرفت.

دولت صنعا در ادامه نیز هشدار داد: هر شرکتی که اقدام به امضای توافقنامه‌ای با مزدوران دشمن کند، تمامی اقدامات قانونی علیه‌اش اتخاذ خواهند شد.

هشام شرف، وزیر خارجه دولت صنعا چند روز قبل با تاکید بر مخالفت یمن با اقدامات غیرقانونی که امارات در خاک این کشور و جزایرش انجام می‌دهد، خطاب به امارات اظهار کرد: اگر خاک و جزایر ما را ترک نکنید، به زودی شعله‌های آتش به شما خواهند رسید.

هشام شرف در ادامه تاکید کرد: آنچه امارات در دو جزیره سقطری و میون انجام می‌دهد، بر خلاف قوانین بین‌المللی است و نمی‌توان در برابر آن ساکت ماند.

محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله نیز گفت: امارات در امان نیست زیرا برخی مناطق یمن را اشغال کرده و احتمال دارد هر لحظه هدف قرار بگیرد.

پیشتر امارات در جزیره میون یمن که مشرف به تنگه باب المندب است، یک باند برای فرود هواپیماهای نظامی و چند ساختمان نظامی را احداث کرده بود.

برخی گزارش‌های رسانه‌ای همراه با هشدارهای قبلی یمن حاکی از تلاش امارات برای آوردن رژیم صهیونیستی به جزیره سقطری در اقیانوس هند در مقابل سواحل جنوبی یمن هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن دولت صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • آشنایی با استاد شعله
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان