Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی  با بیان اینکه پالایش تعداد واحد‌های خالی از سکنه در کشور انجام شده است، گفت: شناسایی واحد‌های خالی از سکنه در کشور به صورت کامل صورت گرفته و در حال حاضر هم اثرات بسیار موثری در حوزه مسکن داشته به طوری که آمار و اطلاعات حاکی از بهبود وضعیت این بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش 15 درصدی عرضه مسکن در 2 ماه اخیر

او ادامه داد: آمار‌های میدانی دستگاه‌های درگیر حاکی از آن است که عرضه مسکن در دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته که این خود نشان دهنده اثر مثبت در بحث شناسایی واحد‌های خالی از سکنه است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه موضوع سامانه املاک و اسکان یک موضوع کاملا جدی و زیربنایی است که از طریق دستگاه‌های مختلف دنبال می‌شود؛ گفت: هرسال با انجام اقدامات موثرتر و برنامه ریزی دقیق‌تر در حوزه سامانه املاک و اسکان شاهد گسترده‌تر شدن ابعاد این سامانه در کشور خواهیم شد که نتیجه آن بهبود وضعیت بازار مسکن و انجام برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای کنترل عرضه و تقاضا در این بازار خواهد بود.

کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در برخی مناطق تهران

محمود زاده توضیح داد: قیمت مسکن در حال حاضر براساس آمار‌های رسمی صادر شده کاهش ۳ تا ۴ درصدی داشته است، ولی آنچه در بازار مسکن رخ داده و همچنین آمار‌های اعلام شده در برخی مناطق تهران حاکی از آن است که قیمت‌ها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با استفاده از سیاست‌هایی که در سال جدید به کار گرفته‌ایم؛ امیدواریم شاهد تداوم چشمگیر کاهش قیمت‌ها و ایجاد ثبات قابل قبولی در حوزه مسکن باشیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به صورت فصلی آمار و اطلاعات املاک در شهر‌های مختلف را بر روی سایت بارگذاری می‌کند، افزود: آمار و اطلاعات مسکن تا اسفند ماه سال ۹۹ به زودی بر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

محمود زاده توضیح داد: پیش از این مقرر شده بود که به صورت ماهانه آمار و اطلاعات قیمت‌ها در شهر‌های مختلف ارائه شود، اما با توجه به آنکه تعداد خرید و فروش مسکن در شهر‌های مختلف به صورت منطقی و علمی امکان پذیر‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر است؛ بنابراین آمار و اطلاعات در شهر‌های مختلف به صورت فصلی در سامانه قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: آمار و اطلاعاتی که خانوار‌ها در سامانه املاک و اسکان قرار می‌دهند به صورت همزمان با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک پالایش آن‌ها انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال متقاضیان برای قرار دادن اطلاعات خود در سامانه افزایش یافته و امیدواریم در چند روز باقی مانده افرادی که تاکنون اطلاعات خود را قرار نداده‌اند  هرچه زودتر اطلاعات خود را در سامانه املاک و اسکان بارگذاری کنند.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کاهش قیمت مسکن محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان شهر های مختلف آمار و اطلاعات راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در مسیر سقوط قرار گرفت / قیمت روز ارزهای دیجیتال

این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۲ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۱.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد کاهش

انتهای پیام/

کد خبر: 1228994 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد