Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@11:47:39 GMT

«تارزان» در سانحه هوایی کشته شد@ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۳۱۷

«تارزان» در سانحه هوایی کشته شد@ +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جو لارا بازیگر فیلم «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» در سال ۱۹۹۶، طبق گزارش مقامات محلی، روز شنبه بر اثر سقوط هواپیما در دریاچه در ایالت تنسی جان خود را از دست داده است. او ۵۸ ساله بود و به همراه همسرش و پنج تن دیگر در این هوپیما حضور داشت. این حادثه هیچ بازمانده‌ای نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان گروه آتش نشانی در کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های آن‌ها از عملیات نجات به عملیات یافتن اجساد تبدیل شده چرا که امیدی به زنده ماندن هیچ یک از مسافران نیست.

هواپیمای سسنا که حامل جو لارا و همسرش بود، حدود یازده صبح به وقت محلی، فرودگاه اسمیرنا تنسی را به مقصد فرودگاهی در ایالت فلوریدا ترک کرده بود.

جو لارا، که در سال ۱۹۶۲ در سن دیگو ایالت کالیفرنیا متولد شده بود، برای بازی نقش تارزان در فیلم تلویزیونی «تارزان در منهتن» در سال ۱۹۸۹ و همچنین چندین سریال مثل «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ شناخته می‌شود. او در فیلم‌های اکشن دیگری مثل «سایبورگ آمریکایی: مبارز فولادی»، «مرز پولادی»، «آرم استرانگ» و «کلاهک جنگی» بازی کرد. او در اوایل سال ۲ هزار میلادی از بازیگری به سمت موسیقی رفت و در سال ۲۰۰۹، آلبوم «گریه آزادی» را منتتشر کرد.

پربیننده ترین ست عینک شیلا خداد و پسرش + عکس همسر و دختر مهران غفوریان در مرکز خرید + عکس بهاره رهنما و همسرش در تعطیلات + عکس سحر قریشی در کنار استایلیستش + عکس گریم دهه۷۰طوری سحر قریشی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر خارجی سقوط هواپيما بازیگر تارزان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد

در حالی‌که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس باقیمانده، مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند.

به گزارش فارس، براساس گزارش‌های روزنامۀ یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به‌طور خاص درخواست انتقال سامانۀ موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

پیش از این اپراتور فرودگاه‌های پاریس اعلام کرده آسمان منطقۀ پاریس برای مراسم افتتاحیه ۶ ساعت بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن