Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@07:12:44 GMT

معرفی شامپو بدنهِ خودروی گنجی پخش

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۳۲۲

معرفی شامپو بدنهِ خودروی گنجی پخش

حتما می‌دانید که استفاده از شوینده خانگی برای شستشوی خودرو بسیار مضر می‌باشد. شوینده‌های خانگی چربی زدای قوی بوده و حاوی اسید سیتریک می‌باشند، که سبب خشک شدن و ترک خوردن رنگ بدنه اتومبیل می‌شوند. همچنین اگر بر روی بدنه ماشین واکس و پوشش محافظ و آبگریز کننده استفاده کرده باشید، شوینده خانگی سبب از بین رفتن آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، بسیاری از کارخانه‌های فعال در زمینه تولید محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو، انواع شامپو مخصوص بدنه ماشین تولید می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام گنجی پخش، شامپو بدنه خودرو، یک نوع مایع تمیز کننده است که معمولا با نسبت ترکیب اعلام شده توسط کارخانه، در آب حل شده و برای شستشوی خودرو بکار می‌رود. فرمولاسیون شامپو اتومبیل کاملاً متفاوت است؛ این شامپوها، در ترکیب با آب مایعی لغزنده ایجاد می‌کنند تا روی رنگ ماشین بلغزد و خطر مالش خاک بر روی رنگ را کاهش دهد. همین ویژگی شستشوی ماشین را بسیار راحت‌تر می‌کند، در نتیجه احتمال اینکه پروسه شستشو طول بکشد و شوینده بر روی ماشین خشک شود، دیگر وجود ندارد. این شامپوها هم به صورت دستی و هم با لنس گان قابل استفاده هستند. به طور کلی شامپو بدنه ماشین به دو دسته اصلی شامپو پیش شستشو (Pre-Wash) و شامپو شستشو اصلی (Main Wash) تقسیم می‌شوند.

شامپوهای Pre-Wash اغلب با نامهای Snow Foam، شامپو پر کف، شامپو فوم و ... به بازار ارائه می‌شوند. البته شامپوهای شستشوی اصلی نیز داریم که خاصیت ایجاد کف دارند؛ اما به طور کلی، ماهیت شامپوهای Pre-Wash متفاوت بوده و دارای خاصیت تمیز کنندگی یکسانی نمی‌باشند. این شامپوها برای مصرف کارواش طراحی شده و با لنس گان استفاده می‌شود. شامپوهای Snow Foam قبل از شستشوی اصلی، با تفنگ کف پاش به روی خودرو کثیف پاشیده شده و پس از مکث چند دقیقه‌ای آبکشی می‌شوند. در این نوع، نیاز به استفاده از دست، فرچه و اسفنج و... نمی‌باشد. قدرت تمیز کنندگی Pre Wash ها کمتر از Main Wash ها بوده و فقط تا حدودی آلودگی روی ماشین را از بین می‌برند.

شامپوهای Main Wash، پس از استفاده شامپو پیش شستشو بکار می‌رود. این محصولات دارای pH مختلف می‌باشند. PH خنثی به پوشش  محافظ بدنه آسیب نمی‌زند. شامپوهای ماشین بر اساس نوع کاربرد نیز به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. از این تقسیم بندی می‌توان شامپو معمولی بدنه خودرو، شامپو مخصوص بدنه خودرو سرامیک شده، شامپو براق کننده، شامپو آبگریز کننده و شامپو واکس نام برد.

شامپو مخصوص خودروی سرامیک شده (Ceramic shampoo) دارای PH خنثی می‌باشد و با استفاده آن، در عین تمیز شدن، دیگر لایه محافظ ماشینتان از بین نمی‌رود.

شامپو براق کننده ماشین (Gloss Shampoo) دارای لغزندگی بیشتر است. فرمولاسیون این نوع شامپو جلوه و درخشش رنگ ماشین را بیشتر می‌کند.

شامپو واکس (Wax Shampoo) در واقع دو محصول در یک کالا می‌باشد. این نوع، علاوه بر تمیز کردن ماشین، یک لایه نازک واکس بر روی سطح بجا می‌گذارد. این محصول شارژ مجدد واکس بدنه را به تاخیر می‌اندازد.

شامپو آبگریز کننده (Hydrophobic Shampoo) علاوه بر تمیز کردن ماشین، با ایجاد لایه نازک آبگریز کننده، سبب سر خوردن قطرات آب می‌شود.

ما در سایت گنجی پخش انواع شامپو شستشوی بدنه خودرو در حجم‌های مختلف برای مصارف شخصی و کارواش‌ ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت، شامپو مورد نظر خود را در عرض چند دقیقه خرید کرده و درب منزل دریافت نمایید. ما برای هر چه راحت‌تر انتخاب کردن محصول توسط شما، برای تمامی اجناس توضیحات، کاربرد و روش استفاده و... قرار داده‌ایم. علاوه بر آن، با ارائه مشاوره تلفنی توسط کارشناسان خود، شما را در انتخاب بهتر یاری می‌کنیم. شما می‌توانید برای تهیه لوازم و تجهیزات تخصصی لاین خودرو، به سایت گنجی پخش مراجعه نموده و فقط با چند کلیک، بدون مراجعه حضوری، محصولات مد نظر خود را تهیه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بدنه خودرو گنجی پخش بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه

به گزارش مرضیه یاسی خبرنگار«تابناک»؛ یکی از مباحثی که طی روزهای اخیر مورد توجه مشتریان و خریداران خودرو قرار گرفته موضوع تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه توسط خودروسازان است. بنابراین به دلیل اهمیت، موضوع در جلسه وزارت صمت و شورای رقابت مطرح شد.
اعضای شورای رقابت در این بخش تاکید کرده‌اند که ثبت‌نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی‌کند و این نکته در اعلامیه‌های ثبت‌نام در سامانه یکپارچه نیز درج شده است. لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرا تصویب کردند که شکایات مربوط به ثبت‌نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل‌رسیدگی است.

گروه اول: شکایاتی که موضوع آنها تغییر مدل خودروی ثبت نامی یکپارچه خودرو است بدین توضیح که پس از ثبت نام در سامانه تعیین مدل خودرو درخواستی از جانب مشتری، شرکت خودورساز به مشتری پیامک داده است که نسبت به انعقاد قرارداد در خصوص خودرویی متفاوت اقدام کند. با توجه به اینکه ثبت نام در سامانه برای خودرو تعهدی ایجاد نمی کند. این نکته در اعلامیه ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز نیز درج شده است لذا اعضای شورای رقابت با اکثریت آرای حاضرین تصویب کردند که شکایت مربوط به ثبت نام و مراحل بعدی در سامانه یکپارچه در شورای رقابت غیرقابل رسیدگی است.

گروه دوم: هم آن دسته از شکایات هستند که شاکیان اعلام کرده‌اند پس از انعقاد قرارداد، شرکت خودروساز اعلام کرده است که مشتری خودروی دیگری غیر از خودروی ثبت‌نامی تحویل بگیرد. با توجه به اینکه در این شکایات شرکت‌های خودروساز گفته‌اند که در تغییر مدل خودرو هیچ‌گونه اجباری نبوده و به مشتری پیشنهاد شده و صرفا مدل خودرویی که مشتریان رضایت به تغییر داشته‌اند و متمم قرارداد را امضا کرده‌اند، اعمال شده است، اعضای شورای رقابت در این مورد هم با اکثریت آرا تصویب کردند که در مواردی که شاکی قراردادی را امضا کرده و رضایت داده و سپس به شورا شکایت کرده است، قابلیت رسیدگی در شورای رقابت را ندارد. باید به این نکته مهم نیز اشاره کرد و گفت که در این بخش توضیحی در خصوص کسانی که رضایت به تغییر مدل خودرو نداده‌اند و قرارداد هم امضا کرده‌اند، داده نشده است.

با این وجود شورای رقابت عنوان کرده که موضوع قابل‌طرح در شورای رقابت نیست. به عبارت دیگر می‌توان گفت این شورا پای خود را از این اختلاف بیرون کشیده تا خودروساز و متقاضی خودرو رویاروی یکدیگر قرار بگیرند. وزارت صمت به همراه شورای رقابت، با راه‌اندازی سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از یک طرف وعده تنظیم بازار را به مردم داد و از سوی دیگر خودروساز را متعهد به میزان عرضه‌ای کرد که خارج از توان تولیدکننده بود.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • لوازم یدکی رنو
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس