Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و و سطح ارتباطات منطقه آزاد انزلی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع هوایی فراهم بوده و امیدواریم با اجرای برنامه ریزی‌های تدوین شده شاهد رشد صنعت هوایی در منطقه آزاد انزلی باشیم. امیر سرتیپ دوم افشین خواجه‌فرد با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های مشترک در منطقه آزاد انزلی، گفت: سازمان صنایع هوایی به عنوان متولی صنعت هوایی در کشور سعی می‌کند زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور را به پشتوانه بخش خصوصی در حوزه‌های صنعتی تجاری و حمل و نقل ترکیبی فعال کند تا در این حوزه نوپا و‌های تک کشورمان به گردشگران و تجار خدمات مناسب ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به خصوص منطقه آزاد انزلی را یکی از مناطق مستعد در حوزه توسعه صنایع هوایی اعلام و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و و سطح ارتباطات منطقه آزاد انزلی زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع هوایی فراهم بوده و امیدواریم با اجرای برنامه ریزی‌های تدوین شده شاهد رشد صنعت هوایی در منطقه آزاد انزلی باشیم.   گردشگری، قطب اصلی استان گیلان
علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز با اشاره به فعالیت‌های چندگانه منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های اقتصادی، تجارت و گردشگری، گفت: استان گیلان به لحاظ بهره‌مندی از شرایط اقلیمی خاص و منحصر به فرد از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که قطب اصلی آن حوزه گردشگری است و با توجه به زیر ساخت‌های ایجاد شده در بخش حمل و نقل ریلی و ایجاد آزاد راه‌های ارتباطی نیاز است که با بهره گیری از ظرفیت‌های صنایع هوایی در حوزه گردشگری و تجارت نقش منطقه آزاد انزلی و استان گیلان بیش از پیش برجسته شود.  
وی در ادامه به زمینه سازی تبادل تکنولوژی بین منطقه آزاد انزلی و کشور‌های حاشیه خزر اشاره و افزود: در بخش آموزش، تولید و طراحی قطعات و همچنین توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقلی با مشارکت سازمان صنایع هوایی و منطقه آزاد انزلی می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و کشور‌های همسایه نیز بهره برد و این سازمان در اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه صنایع هوایی مزیت‌ها و حمایت‌های لازم قانونی را به سرمایه گذاران ارائه خواهد داد.

تولید و استقرار هواپیمای آب نشین در منطقه آزاد انزلی، استقرار دفتر صنایع هوایی، معرفی مزیت‌های قانونی و پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی به فعالین بخش خصوصی در این حوزه و انعقاد تفاهم نامه همکاری از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که با حضور اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه و برسی شد.   امیر سرتیپ دوم افشین خواجه فرد رئیس سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح و معاون وزیر دفاع با اکبری مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌های دوجانبه و ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنایع هوایی گفت‌وگو کرد.   ییشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم فرمانده کل دژبان ارتش: قلم‌ پای متجاوز به ایران را می‌شکنیم

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع موشک گیلان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع موشک گیلان منطقه آزاد انزلی حوزه صنایع هوایی سازمان صنایع هوایی بخش خصوصی در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان

غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با نام«جهش تولید با مشارکت مردم»، حامل پیام‌های معناداری است و می‌تواند تغییرات مثبتی را در فضای اقتصاد کشورمان نوید دهد.در همین راستا پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی بوده و دستیابی به توسعه ملی توجه به همبستگی، بخش صنعت و دانشگاه را ایجاد می‌کند.

خاکساری عنوان کرد: با نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه این دانشگاه برای توسعه از تمرکز روی تحقیق و توسعه محض توسعه علوم کاربردی و ورود به دنیای کسب‌وکار افزایش یافته و در همین راستا نخستین رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه راه اشتغال) با حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت شیشه همدان، شرکت قطعه سازان سینا، شرکت کنترل گاز اکباتان، شرکت تعاونی زرین بتن اکباتان، شرکت صنایع غذایی سحر همدان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه، شرکت لیکا، شرکت هلدینگ ساختمانی خشت سبز، شرکت آروین پارس نیرو، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی، شرکت تعاونی تولید روستایی استان همدان، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان، واحد فن‌آور به نگار، واحد فناور بهین رویش سبز، شرکت شتاب‌دهنده برازه، شرکت دانش‌بنیان آترین آذین فناور، گروه پژوهشی سنجش و تصحیح با بیومکانیک، رسانه همدان پیام، فرهنگسرای کسب‌وکار شهرداری، گروه رسانه و ارتباطات مرکز تندرستی و سلامت، شرکت تبلیغاتی اهورا در این رویداد حضور دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: آیین افتتاحیه این رویداد در ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار و نمایشگاه جنبی به همراه برگزاری چند کارگاه مهارتی و کارآفرینی از برنامه‌های این رویداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری