Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:57:05 GMT

۲ میلیون نفر در استان گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۸۲۱

۲ میلیون نفر در استان گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان گفت: واجدین شرایط رأی دهنده‌ در استان یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ نفر هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود قاسم‌نژاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واجدین شرایط رأی دهنده‌ در استان گیلان یک میلیون و 988 هزار و 534 نفر هستند که از این تعداد 40 هزار و 405 نفر رأی اولی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی در انتخابات پیش‌رو بیش از 60 هزار نفر هستند که شامل محافظین، صندوق‌ها، بازرسی‌ها و نظارت می‌باشند که در برگزاری باشکوه این حماسه نقش دارند.

قاسم نژاد با بیان اینکه انتخابات فقط برای شهر رشت به صورت الکترونیک برگزار می‌شود تصریح کرد: در دیگر شهرستان‌های استان گیلان انتخابات الکترونیک نخواهیم داشت و انتخابات به شیوه‌ کاغذی برگزار می‌شود.

3 هزار و 92 شعبه اخذ رأی در سراسر استان گیلان پیش‌بینی‌ شداستاندار گیلان: حضور مردم در انتخابات، نشانه وحدت و پشتوانه اقتدار ملی استانتخابات 1400| رئیس شورای ائتلاف ‌گیلان: مردم از فضای دوگانه‌سازی کاذب شکایت دارند / دولت جوان و حزب‌الهی بن‌بست‌شکن خواهد بود

جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان گیلان به شرایط ویژه انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: تبلیغات برای انتخابات در شرایط کرونایی بیش‌تر تکیه‌ بر فضای مجازی دارد و کاندیداها می‌توانند از طریق رسانه استانی و شبکه‌های مجازی تبلیغات کنند.

وی به شرایط خاص برگزاری انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت: تبلیغات در فضای بسته مانند سالن‌های پذیرایی، سالن‌های ورزشی سر‌بسته و مساجد نباید انجام شود و ممنوع است اما در فضای باز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

قاسم نژاد با اشاره به دستورالعمل‌های ارائه شده خاطرنشان کرد: برای برگزاری تبلیغات در فضای باز باید بین هر نفر 8 متر فاصله باشد، زدن ماسک الزامی است، مراسم نباید بیش از 2 ساعت باشد و در ورودی و خروجی درب‌ها نباید تجمع صورت گیرد.

وی گفت: برای ستاد‌های کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها تجمع باید بر‌اساس وضعیت کرونایی و رنگ‌بندی شهر‌ها صورت گیرد که بر این اساس در شهر‌های قرمز 15 نفر، در شهر‌های نارنجی 20 نفر و در شهر‌های زرد 30 نفر می‌توانند در ستاد‌ها تجمع کنند‌. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان‌ خاطرنشان کرد: کاندیداها از جنس مردم هستند و باید با رعایت دستورالعمل‌های ارائه شده، کمک کنند تا سلامت جامعه که از اهمیت بالایی در انتخابات پیش‌رو برخوردار است حفظ شود.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گیلان شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشاء برنج در گیلان

با شروع فصل شالی کاری در گیلان کشاورزان گیلانی نشاء برنج را آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • (تصاویر) نشاکاری برنج در گیلان
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • عکس/ نشاء برنج در گیلان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند