Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:22:09 GMT

اقامت رایگان در لاتزیو ایتالیا برای رونق گردشگری

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۵۹۵۶

اقامت رایگان در لاتزیو ایتالیا برای رونق گردشگری

مقامات کلانشهر لاتزیو در ایتالیا، با ارائه خدمات بیشتر در هتل‌ها و سایر مراکز شهر، زمینه را برای اقامت طولانی‌تر گردشگران فراهم می‌آورند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات ارشد لاتزیو طی برگزاری جلسات پی در پی، بالاخره در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که به زودی زمینه‌های لازم را برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری فراهم خواهند آورد به این امید که بخشی از زیان‌های ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ در این بخش را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اغلب تصمیمات آن‌ها در دوران پساکرونا پیاده خواهد شد تا گردشگران با امنیت خاطر تمام از امکانات شهر برخوردار شوند.

تمام گردشگرانی که پس از پایان پاندمی کرونا به لاتزیو سفر کنند، می‌توانند به طور رایگان شب‌های بیشتری را در هتل‌های سراسر شهر به سر برند. البته این افراد باید از قبل و به صورت اینترنتی، میزان اقامت خود را در هتل‌ها رزرو کنند تا در هنگام سفر، با ظرفیت تکمیل اتاق‌ها مواجه نشوند.

شورای شهر لاتزیو مسئولیت پرداخت هزینه هتل‌ها را به عهده گرفته و در حال حاضر، مبلغ ۱۰ میلیون یورو برای این هدف به صندوق ذخیره شهر واریز کرده است. مقامات لاتزیو دو فرمول کلی برای رایگان‌سازی هتل‌های سراسر شهر در نظر گرفته‌اند؛ فرمول اول ۱+۳ نام دارد که به موجب آن، افرادی که سه شب را با پرداخت وجه نقد در یکی از هتل‌های شهر سپری کنند، قادر خواهند بود شب دیگر را نیز به صورت رایگان در آنجا بگذرانند. فرمول بعدی ۲+۵ است، که بر اساس آن، مسافران خارجی با پنج روز اقامت در یک هتل، دو روز دیگر نیز از امکانات و اقامت رایگان آن بهره‌مند می‌شوند.

البته شهردار لاتزیو از اقدامات بیشتر برای جذب گردشگران به سمت شهر خبر داده و ادعا کرده است خدمات تفریحی و رفاهی نیز در برنامه کار رایگان‌سازی سفر قرار دارد که البته هیچ اشاره‌ای به جزئیات این تصمیم نشده است.

کد خبر 497594

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هتل رایگان لاتزیو ایتالیا رونق گردشگری شهرهای جهان اقامت رایگان اقدامات شهرهای جهان رخدادهای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد