Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد شفایی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی امید به آینده و تقویت امت اسلام، ما با حضور حداکثری خود در سیزدهمین دوره از انتخابات قطعا پوزه دشمن را به خاک می مالیم،

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت آزادسازی خرمشهر و سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در تیپ حضرت علی اکبر(ع) شهرستان زابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خرمشهر در طول تاریخ و قبل از انقلاب اسلامی سه بار به دست دشمنان افتاد که هر بار برای آزادسازی آن یک قطعه از ایران جدا شد.

حماسه خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی دنیا برای اشغال خرمشهر بسیج شده بود که پس از روزها مجاهدت، رزمندگان با اقتدار و بدون جدا سازی یک متر از خاک میهن آزادسازی خرمشهر را قم زدند.

شفایی بیان کرد: حماسه خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، آزادی خرمشهر فتح و فتوحی بود که در جریان انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی ادامه داد: اگر در ۴۰ ساله اول انقلاب اسلامی نظام ما توفیق داشته است برای این بود که در امتداد همان روحیه انقلابی و جهادی حرکت کرده ایم، اگر امروز مجاهدان عراق، یمن و فلسطین با اقتدار در مقابل نظام سلطه ایستاده اند سرانجام همان تفکر انقلابی است.

وی گفت: خرمشهر امروز نقطه عطف است، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شرایط امروز ما خاص است، چرا که همه نظام سلطه با تمام قدرت در برابر انقلاب اسلامی صف آرایی کرده اند، در هیچ کجای تاریخ دشمنان منفعت مردم را نخواسته، آنها آرزو و آرمان شان ضعف و سستی امت اسلامی است.

شفایی تصریح کرد: دشمن ما رو به افول و نابودی است این واقعیتی بوده که از زبان خودشان بارها عنوان شده است.

وی ادامه داد: آنها امروز بر این باورند که اگر می خواهیم ابرقدرت دنیا باقی بمانیم، باید بر خلیج فارس کنترل داشته باشیم، اگر این اتفاق رخ ندهد سیر نزولی آمریکا شکل خواهد گرفت.

شفایی گفت: آنها ادعا دارند که از قدرت هسته ای ایران نمی ترسند اما از یک حکومت انقلابی که مردم را به سمت پیشرفت ارتقا بدهد نگران هستند، با همین راهبرد در این ایام متمرکز شده اند بر موضوع انتخابات تا حضور مردم را کمرنگ کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها علاقه مند بودند که انتخابات برگزار نشود، اما حال که می بینند مقدمات انتخابات باشکوه در ایران فراهم شده است هدف آنها کاهش مشارکت و بی تفاوتی مردم است، با همین نگاه به دنبال افزایش نا امیدی در جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن به شیوه های مختلف افراد را از سوی صندوق رای دور می کند اما ما به عنوان مردمان با بصیرت و سلحشوری که خرمشهر ها را آزاد کرده ایم باید هوشیار باشیم اگر آنها به دنبال کاهش مشارکت هستند ما باید با تمام ظرفیت در انتخابات شرکت کنیم.

این مقام مسئول گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی امید به آینده و تقویت امت اسلام، ما قطعا پوزه دشمن را به خاک می مالیم، همانطور که مردم سوریه حماسه آفریدند و انتخابات باشکوهی برگزار کردند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟