Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:16:59 GMT

۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۲۲۸

۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز و در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان ملایر که با هدف بازدید از واحدهای تولیدی معدنی شهرک صنعتی امام رضا(ع) واقع در جوکار انجام شد، صمن‌تقدیر و تشکر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه شرکت آهن و سیاسی آذرخش، اظهار کرد: در ادامه سلسله‌بازدیدها که در راستای حمایت از تولید و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام شده، با هیئت موثری از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای مانع‌زدایی‌ها از شهرک صنعتی امام رضا(ع) و واحدهای تولیدی زیرمجموعه، بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها موانع و درخواست‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرک صنعتی جوکار، به مدیران مربوطه ابلاغ و پیگیری خواهند شد اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان همدان در حال ساخت و اجراست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بدون شک توسعه همه‌جانبه استان همدان، مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است افزود: سیاست دولت و دستگاه‌های اجرایی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم و قابل توجه عزم و اراده ملی در حوزه تولید مجموعه فروسیلیس استان همدان در شهرک صنعتی امام رضا(ع) در جوکار ملایر است اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی که توسط مدیران عامل این واحدهای تولیدی ارائه شدند، به‌صورت ویژه تا حل شدن و رفع آن‌ها پیگری و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

شاهرخی با همراهی و همکاری برق استان، مشکل خاصی در راستای تامین برق واحدهای تولیدی شهرک صنعتی امام‌رضا(ع) وجود ندارد گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر هرچه سریع‌تر پیگیر شود تا واحدهای معدنی و تولیدی شهرک صنعتی به تناسب ظرفیت‌ها و امکانات، بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.

وی با بیان اینکه ضمن رعایت قوانین زیست‌محیطی در شهرک صنعتی جوکار، می‌توان از این ظرفیت‌های واحدهای تولیدی این شهرک، در راستای توسعه استان به‌ویژه شهرستان ملایر و جوکار استفاده برد تأکید کرد: با تکمیل دیگر واحدهای صنعتی شهرک صنعتی امام رضا(ع) این امکان وجود دارد که برای بیش از ۴ هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار همدان بخش خصوصی سرمایه گذاران نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سرمایه گذاران بخش خصوصی واحدهای تولیدی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی