Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رویداد‌ها و اتفاقات دهه شصت در برنامه «سپهر نور» بحث و بررسی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه با حضور محمد علی صمدی نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر و به همت فرهنگسرای امام (ره) و با مشارکت فرهنگسرای راضی ضبط و منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه از مجموعه برنامه‌های «امام دل ها» و با شعار «نسل‌ها تشنه اندیشه او» است که در این نشست موضوعاتی، چون امام خمینی و پایان جنگ «قطعنامه 598»، حاج قاسم سلیمانی امتداد مکتب حضرت امام، امام خمینی رهبری جهانی، امام خمینی و باور عمیق به نقش مردم، تصمیمات مهم حضرت امام در یکسال منتهی به ارتحال، امام خمینی و روز قدس، سبک زندگی و آرامش حضرت امام در شرایط سخت و دشوار دهه 60 و… مورد تبادل نظر و گفتگو قرار می‌گیرد.
این محصولات مجازی پس از تولید از طریق فضای مجازی در اختیار فرهنگسرای‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سبک زندگی حضرت امام امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیستمین شب موسیقی ارسباران ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه با عنوان «طنین بال قو» به مناسبت زادروز زنده‌یاد غلامحسین بنان به یادمان این خواننده فقید موسیقی دستگاهی ایرانی اختصاص دارد.

در این برنامه که با حضور استادان، پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی برگزار می‌شود، چندین اجرای موسیقی پیش‌بینی شده است و سخنرانان مراسم درباره ویژگی‌های آواز بنان نکاتی را بیان خواهند کرد.

غلامحسین بنان (زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۲۹۰ و درگذشته ۸ اسفند ۱۳۶۴) خواننده موسیقی دستگاهی ایرانی بود. او از سال ۱۳۰۶ تا سال ۱۳۴۷ در زمینه موسیقی فعالیت داشت و عضو شورای موسیقی رادیو، استاد آواز هنرستان موسیقی تهران و بنیان‌گذار انجمن موسیقی ایران بود. بنان را نخستین خواننده ایرانی آشنا با خط بین‌المللی موسیقی (نُت) دانسته‌اند. جنس صدای وی از نوع باریتون بود. ترانه‌هایی از جمله «بهار دلنشین»، «الهه ناز» و سرود «ای ایران» از آثار شناخته‌شده با صدای بنان هستند.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6093445 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود