Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از اعمال محدودیت تردد بین شهری برابر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا استان از روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ مهدی خمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا و برابر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونای سیستان و بوچستان،همه ترددهای بین استانی از روز چهارشنبه دوازدهم تا دوشنبه هفدهم خردادماه ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: طبق اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان شهر چابهار در وضعیت قرمز و شهرهای زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر، کنارک و نیکشهر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها زرد هستند.

آمار کرونا در ایران| فوت 217 نفر در 24 ساعت گذشتهتعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به 5 میلیون و 72 هزار نفر رسیدحناچی: کرونا ضربات سنگینی به شهرداری تهران وارد کرد

وی در مورد برخورد با خودروهای متخلف بیان کرد: برای تردد به شهرهای زرد 500 هزار تومان و شهرهای قرمز و نارنجی مبلغ یک میلیون تومان جریمه اعمال می‌شود. ضمن تاکید به رعایت قانون و مقرارت رانندگی به مردم توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/392/ ت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان