Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@12:06:11 GMT

برنامه فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۶۴۳۷

برنامه فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل (گواه)، گفت: درآمد این شرکت در بخش قطعات یدکی، کاربری سازی، بازسازی خودرو و سایر فعالیت‌های خدمات پس از فروش محصولات، بر مبنای گزارش‌های مالی از ۷۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۸ به رقمی بالغ بر ۱۸۹۵ میلیارد ریال در سال ۹۹ رسیده است.

 

به گزارش پول نیوز، ایرج حسینی پژوه، با بیان این‌که شبکه نمایندگی‌های گواه برای ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل فعالیت می کند، بیان کرد: این شبکه به منظور افزایش رضایت مشتریان آموزش های تخصصی لازم را دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، درحال حاضر تعداد شش هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو دیزل تحت پوشش گارانتی بوده و علاوه بر آن مشتریان از خدمات شرکت در دوره تعهد وارانتی نیز بهره مند می شوند.

حسینی پژوه با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال ۱۳۹۹، عنوان کرد: رشد و افزایش رضایت مندی مشتریان به ۷۷ درصد از جمله این دستاوردها است که با تعریف پروژه ها و اقدامات موثر در شبکه خدمات پس از فروش، بازرگانی و تامین قطعات ،آموزش شبکه و ایجاد سهولت دسترسی بیشتر به خدمات پس از فروش برای مشتریان محقق شده است.

وی افزود: بهبود خدمات پس از فروش در حوزه‌های کیفیت، هزینه و زمان ارایه خدمات، کاهش زمان تعمیرات از ۱۰ روز به شش روز، کاهش شکایات به میزان ۵۰ درصد، گسترش شبکه خدمات پس از فروش (تعمیرگاهی و فروشگاهی) و تعمیر و رفع عیب دستگاه های عیب یاب در دوران تحریم از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت گواه در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه رضایت مندی مشتریان مطابق با ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در آخرین ارزیابی اعلام شده در سال ۹۹ به عدد ۷۷۴ رسیده ایم که رشدی ۴ درصدی را نسبت به سال ۹۸ را تجربه کرده‌ایم.

وی با اشاره به اهداف ترسیم شده این شرکت برای امسال، اظهار کرد: دستیابی به فروش ۷۵۰۰ میلیارد ریالی از اهداف تعیین شده است که برای تحقق آن راهبردهایی نظیر فروش اعتباری و نقدی قطعات تجاری، کاربری سازی، بازسازی خودرو و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

حسینی پژوه با بیان این‌که تامین منابع جدید و مشارکت با سرمایه‌گذاران به عنوان راهبردی کلیدی در سال ۱۴۰۰ است، تصریح کرد: عقد قرارداد با تامین‌کنندگان گروه، گسترش برنامه شبکه فروش و توزیع قطعات، ایجاد سیستم ردیابی قطعات، تقویت برند گواه، تقویت زیرساخت‌های سیستمی، ارتقای رتبه شرکت و نیز تعمیرگاه مرکزی در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و ایجاد زیرساخت های ارتباط با مشتریان در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از مهمترین برنامه های شرکت گواه در سال جاری است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو دیزل پول نیوز شبکه فروش قطعات خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم