Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مکی یازع رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان روز دوشنبه گفت: خیرین این شهرستان در قالب کار جهادی و کمک‌های مردمی ۱۱۰ میلیارد ریال به خانوارهای کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا کمک کردند.

او افزود: این کمک ها علاوه بر خرید بسته‌های معیشتی به منظور کمک به نیازمندان، لوازم سرمایشی همچون کولر، یخچال برای تعمیر خانه‌های خانواده‌های کم‌برخوردار در مناطق محروم و شهر هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان به کمک نقدی به ۱۲۵ خانواده کم‌برخوردار این شهرستان اشاره کرد و گفت: فقط در ۲ ماهه اخیر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای تهیه بسته های معیشتی به ارزش هر بسته معیشتی پنج میلیون ریال ، تعمیر ۲ واحد مسکونی زوج های جوان ، تامین ۳۵ دستگاه کولرگازی و ۶ دستگاه یخچال در بین خانوارهای مناطق محروم هزینه شد.

یازع در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته برای اربعین امسال در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۰۰ موکب برای استقرار در مرز شلمچه و خدمات رسانی در ایام اربعین اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۱۲۰ موکب در موقعیت آبادان، ۱۲۰ موکب خرمشهر و مابقی در موقعیت های ماهشهر، بهبهان، هرمزگان، بوشهر، فارس، چهارمحال بختیاری، کهگلویه‌وبویراحمد در مرز شلمچه مستقرخواهند شد.

او با تاکید بر ثبت‌نام موکب‌داران اربعین حسینی در سامانه www.mokeb.trii.ir  گفت: در حال حاضر از ۱۲۰ موکب شهرستان آبادان ۸۰ موکب در سامانه موکب‌داری ثبت نام کردند.

کمک خیرین آبادانی برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان بیان داشت: در سال گذشته خیرین آبادانی ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بازسازی اماکن مقدسه عتبات عالیات کمک کردند.

یازع ادامه داد: کار جهادی در کنار کمک خیرین به بازسازی اماکن مقدسه عتبات عالیات با یاری موکب‌داران و خیرین همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود کمک‌های مردمی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

بر اساس تقویم رسمی کشور پنجم مهرماه ۱۴۰۰ مصادف با اربعین حسینی است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک های مردمی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان