Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان پراگ در قلعه معروف این شهر هر یک شمعی به یاد یکی از عزیزان خود که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده، روشن می کنند.

به گزارش ایسنا، دویچه وله با انتشار تصاویری از این شمع های یادبود گزارش کرده است که هر یک از این شمع‌ها به یاد جانباختگانی روشن شده که بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را در جمهوری چک از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور در مقاطعی از همه‌گیری، بالاترین شمار موارد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرده بود.

تا کنون مجموعا ۳۰ هزار نفر در جمهوری چک بر اثر کووید ۱۹ جان باخته اند.

کفش‌های سفید به احترام کادر درمان در واشنگتن 

در محلی در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن، گروهی از پرسنل و کادر درمانی برای ادای احترام به بیش از ۴۰۰ پرستار و بهیاری که در تلاش‌ برای مقابله با همه‌گیری کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند به یاد هر کدام، یک جفت کفش سفید گذاشته شده است.

همکاران این قربانیان از دولت آمریکا خواسته‌اند تا وضعیت شغلی و سطح امنیت و حفاظت کاری آنان را (که به ویژه در جریان همه گیری شرایط نامطلوبی داشته) بهبود ببخشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان پراگ واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا ستایش کرد و از جوانان سراسر جهان خواست در محکومیت نسل‌کشی ملت فلسطین و پایان دادن به این تجاوز به خیابان‌ها بیایند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای امنیتی این کشور که برای محکوم کردن کشتار و نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بیرون آمده‌اند را محکوم می‌کنیم.

وی ضمن ستایش از اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن سخنان نتانیاهو در حق آنها گفت: احترام کاملا خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای صلح شایسته احترام هستند.  

مادورو خطاب به جوانان سراسر جهان نیز گفت: من از جوانان سراسر جهان می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذاردهشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟