Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – فولاد خوزستان بعد از حذف از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا و صعود نکردن به مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم خوب نتیجه نمی گیرد و در دو هفته ی اخیر در برابر تیم های در حال سقوط نساجی و سایپا بازنده شد. همین موجب شد تا برخی از تماشاگران تیم فولاد در فضای مجازی استعفای جواد نکونام را مطرح کنند و برخی هم گفته اند فولاد باید برای فصل آتی مربی اش را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص که در دو فصل اخیر از امکانات خوبی بهره می برده است.

سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: فولاد به آرامش و سعه صدر نیاز دارد. طی ۸،۷ سال گذشته این تیم انواع و اقسام چالش‌ها را داشته است و مطمئنم هواداران فولاد از این موضوعات مطلع هستند که چه اتفاقاتی رخ داده است. هواداران منطقی و عاشق فولاد شاهد این به هم‌ ریختگی‌ها در سال‌های پیش بودند و خودشان می‌دانند چه تحولی در حال ایجاد شدن است. مطمئنم روزهای خوب فولاد ادامه خواهد یافت. الان ما در جام حذفی بین هشت تیم برتر هستم و در لیگ هم هنوز هشت بازی برای ما باقی مانده است. در این شرایط قاعدتاً تصمیمات احساسی نخواهیم گرفت. ما وظایف‌مان را می‌دانیم و به کادر فنی و هواداران راستین‌مان اعتماد داریم. من با شناختی که از بچه‌های تیم دارم، مطمئنم شرایط بعد از استراحت تیم خیلی تغییر می‌کند.

او حرف هایش را این چنین به پایان برد: همانطور که گفتم هواداران منطقی ما به خوبی می‌دانند در این هفت هشت سال چه اتفاقاتی در اینجا (اهواز) رخ داده است و چه کسانی همیشه به دنبال منافع‌شان بوده‌اند. من آنقدر تجربه دارم که درگیر احساسات نشوم. برخی مسائل مجازی روی کار ما تأثیر نمی‌گذارد. در اهواز جریاناتی چندگانه همیشه به دنبال تغییرات در فولاد هستند، اما خیلی از این کارها از حب علی نیست و از بغض معاویه است. این افراد برای باشگاه و هواداران واقعی شناسایی شده‌اند، اما تا وقتی ما اینجا هستیم سعی می‌کنم با ثبات و رعایت مسائل اخلاقی کارمان را در جهت منافع باشگاه انجام دهیم، نه منافع افرادی محدود.

با توجه به صحبت های سعید آذری باید گفت جواد نکونام دست کم تا پایان فصل جاری سرمربی تیم فولاد خواهد بود چرا که نه بحث استعفای او مطرح است و نه باشگاه فولاد تصمیمی برای برکناری او دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد نکونام سعید آذری جواد نکونام سعید آذری فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به اتفاقات امشب این باشگاه، گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای علی عسگری و شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید. از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود.

سرمربی استقلال افزود: اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

کد خبر 6094762

دیگر خبرها

  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • اولین واکنش نکونام به برکناری خطیر/عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی