Web Analytics Made Easy - Statcounter

درمراسمی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعی ازمسئولان استانی علی زندی فر به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،در این مراسم که امروز دوشنبه برگزار شد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اظهار کرد:سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسولیت خطیر نگهداری از 217 هزار کیلومتر راه های کشور را بر عهده دارد و ارزش فعلی راه های کشور 3 هزار میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تیموری با اشاره به اینکه که بیش از 90 درصد جابجایی کالا و مسافر از طریق بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود، گفت: این بخش با فعالیت 600 هزار راننده حرفه ای، 400 هزار وسیله نقلیه و 7000 شرکت حمل و نقلی کار جابجایی کالا و مسافر را بدون وقفه در کشور انجام می دهد.

وی افزود: شاخصه اصلی بخش حمل و نقل جاده ای در کشور این است که مدیریت، سرمایه گذاری و مالکیت این بخش توسط بخش خصوصی انجام می شود و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای همیشه کمک حال دولت بوده اند.

تیموری خاطرنشان کرد:باهمت و تلاش های جهاد گونه بخش حمل و نقل جاده ای در ایام شیوع بیماری کرونا کالاها و نیاز های اساسی مردم کشور بدون وقفه جابجا و توزیع شد و هیچ گونه خللی در ارایه خدمات و توزیع کالا توسط این بخش ایجاد نگردید.

وی با اشاره به جایگاه حمل و نقلی استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطی کشور گفت :انجام کارهای عمرانی در راه های استان البرز باتوجه به ضریب بالای تردد، کاری بسیار سخت است ولی باهمت راهداران عزیز خدمات دهی و نگهداری راه های استان در راستای ارتقای خدمات به کاربران جاده ای به صورت مستمر انجام شده است.

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز نیز در این مراسم گفت: باتوجه به جایگاه استان البرز و حساسیت های ویژه بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان، تلاش می شود با تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های های ذی ربط اقدامات موثری برای ارتقای ایمنی راه ها و ارائه خدمات شایسته به مردم استان انجام شود.

گفتنی است در پایان این مراسم معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به پاس قدردانی از خدمات گودرز محمودی در دوره مدیریت ایشان با اهدا لوح تقدیر از سوی داریوش امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تقدیر از ایشان، علی زندی فر را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز معرفی کرد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز راهداری حمل ونقل جاده ای تودیع ومعارفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش حمل و نقل جاده ای استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سفر اول آیت الله رئیسی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی های آزادراه برطرف شود.

علیزاده افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد، بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی های سنگین آزادراه تبریز زنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

وی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • جاده چالوس بسته است
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان