Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این انتخابات رقابتی است زیرا دو نامزد اصلاح طلب و چند نامزد دیگر با هم رقابت دارند که برخی رقابت در خیرات دارند و برخی برای رسیدن به قدرت رقابت  می کنند با اینکه می دانند از آنها شایسته تر وجود دارد.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست شورای سیاسی این حزب با اشاره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم و آینده نگر در سخنان روز پنج شنبه خود موضوع انتخابات 28 خرداد را برای مردم تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر عالیقدر، شورای نگهبان را در اعلام و احراز صلاحیت نامزدها دارای حق قانونی بر اساس قانون اساسی دانستند و از آن داوطلبانی که نجیبانه، احترام شورای نگهبان را پاس داشتند و التزام خود را به قانون اساسی آشکار کردند، تقدیر فرمودند.

وی ادامه داد: با این همه سخنگوی محترم شورای نگهبان افکار عمومی را اقناع کند و اجازه ندهد که در این هیاهوگری و غوغاسالاری دشمنان و رسانه ها و شبکه های مجازی دشمنان و معاندان، در اذهان مردم ابهام ایجاد کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از مردم خواست در رای دهی به نامزد موردنظر خود، سوابق مدیریتی و پایبندی آنها به مبانی ارزشی، ساده زیستی، قدرت کارایی در مسوولیت هایی که داشته اند را در نظر بگیرند و به برنامه ها و راه حل های آنها در حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصاد دقت کنند.

وی همچینین گفت: مردم به زندگی و محیط زندگی نامزدها توجه کنند که آیا زندگی اشرافی گری دارند یا در طبقه متوسط جامعه زندگی می کنند. مردم با بصیرت مراقبت کنند که این داوطلب که شعارهای خدایی و ارزشی می دهد واقعا نیت خدایی دارد؟ شیفته خدمت است یا از تشنگان قدرت و مقام و جاه است؟ برای رسیدن به قدرت وعده های توخالی و مردم فریب می دهد یا برنامه هایش قابلیت اجرا داشته و ناهنجاریهای اقتصادی و اداری و گرانیها را می تواند رفع نماید؟ برای رای آوری از هنجار شکنی، منفی بافی، سیاه نمایی، تخریب رقبا، دروغ پراکنی و اهانت و توهین استفاده می کند یا ادب و اخلاق را رعایت می کند؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مردم اگر سعادت و رفاه عادلانه و پیشرفت، اسایش و آرامش می خواهند به نامزدی رای دهند که اطمینان به او، کارآمدی، برنامه ها، همکاران و حامیانش داشته باشند و الا تکرار اعتماد بلاجهت در انتخاب های گذشته آنها را دوباره به پشیمانی موجود خواهد رساند.

وی افزود: زمانی رییس جمهور می تواند پاسدار قانون اساسی و بازوی توانای رهبر انقلاب و مجری توانمند برای مردم باشد که دارای تقوای الهی واخلاق پاکیزه اسلامی و انگیزه خوب و در خدمت خدا و بندگان خدا باشد و به معاد و پاداش و  مجازات اخروی مومن بوده و یقین داشته باشد.

بادامچیان تاکید کرد: ملت به کسی رای بدهد که در گذشته این امور را در عمل و اقدام به مردم نشان داده باشد؛ ناشناخته ها و ناآزموده ها نمی توانند در سختی ها مشکلات را تدبیر و حل کنند. ملت به کسی رای دهد که برنامه هایش در کلیات خلاصه نشود بلکه برنامه های عملی و قابل اجرا را مطرح کند یعنی بگوید با چه برنامه ای مسکن را از این گرانی وحشتناک بیرون می آورد. اجاره خانه ها را چگونه برای مردم قابل قبول می سازد. ارز بالای بیست هزار تومان را چگونه مهار می کند. سبد کالای غذایی مردم را چگونه برای همه قابل استفاده می نماید. تولید را چگونه به نقطه مطلوب می رساند. قاچاق را چگونه به چرخه صحیح اقتصاد قانونی و مشروع برمی گرداند و سرمایهه و دارایی مردم را چگونه در مسیر درآمد صحیح برای آنها قرار می دهد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر نامزدی به جای ارائه برنامه های عملی و اقدامی، وعده های کاذب بدهد و با احساسات بخواهد رای مردم را به دست آورد نتیجه رای آوری چنین شخصی، پشیمانی، نارضایتی و ناراحتی ملت خواهد بود و این مساله مربوط به خود مردم است که به چه کسی و با چه برنامه ای و به چه تیم دولتی رای می دهند.

بادامچیان در ادامه تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی با احترام به همه نامزدها، حضرت آیت الله رییسی را به ملت معرفی کرده است و امید دارد که با رای بالای مردم، مشکلات و ناهنجاریها و نابسامانیها رفع شوند.

وی از همه اعضا و مسوولان حزب و طرفداران خواست در روز انتخابات با حضور در پای صندوقهای رای دشمنان اسلام و ایران و قاتلان شهید سلیمانی و یارانش و منافقین و تروریستهای وابسته به آمریکا، انگلیس و صهیونیسم را مایوس و سرافکنده کنند و روح امام و شهدا و دلهای ملت را شاد نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: تجربه انتخابات های گذشته پیش روی مردم به ویژه جوانان است و باید این تجربه را به کار گرفت که هرگاه ملت از ناکارآمدها، عاملان فقر و گرانی و فساد و بی تقوایی دوری کرده و به پاکان رجایی گونه رای داده اند در آسایش و سلامت به سر برده اند و هرگاه فریب فریب کاران را خورده اند دچار سختی ها، مشکلات و گرانیها شده اند.

بادامچیان همچنین دراین باره که آیا انتخابات پیش رو رقابتی است گفت:  این انتخابات رقابتی است زیرا دو نامزد اصلاح طلب و چند نامزد دیگر با هم رقابت دارند که برخی رقابت در خیرات دارند و برخی برای رسیدن به قدرت رقابت  می کنند با اینکه می دانند از آنها شایسته تر وجود دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: کشور به تحول، تحرک، فعالیت های خستگی ناپذیر و با برنامه و حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اداری نیاز دارد و در روابط بین الملل تدبیر و قاطعیت همراه با مقاومت و اتکا به ملت می تواند گشایش پدید آورد نه اعتماد به بیگانه و دشمن با سیاستهای غلط و بی فرجام.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را در استمرار پیروزی 11 روزه قهرمانان فلسطین تبریک گفت و تصریح کرد: انتخاب ملت سوریه در تداوم مقاومت و کوشش برای آزادسازی بقایای خاک سوریه و نشانه هوشمندی است.

بادامچیان افزود: مردم سوریه با رای خود، به نیروهای مسلح این کشور و جبهه مقاومت روحیه جدیدی در مبارزه برای پایان اشغالگری و تجاوزات آمریکا و بیگانگان دادند و رای آنها متضمن امنیت ملی در این کشور است.

وی اضافه کرد: مردم سوریه در سایه این امنیت می توانند به رفاه هم برسند و این نتیجه فهم و بصیرت این ملت در حضور پای صندوقهای رای و انتخاب صحیح است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچینین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد یک ساله مجلس اظهار رضایت کردند و 10 رهنمود کلیدی در این دیدار مطرح فرمودند که اگر عملیاتی شود گامهای بلندی در حوزه تقنین و نظارت برداشته خواهد شد.
وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس مظهر خرد جمعی در کشور است و اگر این خرد جمعی حفظ شود اداره کشور خردمندانه تر خواهد شد.

بادامچیان در پایان با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام (ره) کار تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی را از 15 خرداد 42 شروع کرد و پس از بیش از دو دهه در همین روز به پایان رساند و پرچم مقدس انقلاب اسلامی را با رای اکثریت قاطع مجلس خبرگان به دست فردی سپرد که امروز پرچم عدالت، آزادی و کرامت انسانی را در همه جوامع بشری در دست او می بینند.

وی ادامه داد: امروز ایران به پایه ای از قدرت رسیده است که به همت رزمندگان جبهه مقاومت سایه جنگ را از سر مردم برداشته است. امروز سایه جنگ در حیفا و تل آویو باعث مهاجرت معکوس از سرزمینهای اشغالی شده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری 32 سال کشور را با تدبیر و اقتدار رهبری کردند و تهدیدهای عظیمی را از سر کشور برداشتند و ان شاالله ملت ایران 28 خرداد 1400 با مشارکت حداکثری و رای قاطع به اصلح، امنیت ملی و اقتدار ملی را تضمین خواهند کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی رهبر معظم انقلاب برنامه ها رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است

سید محمد حسینی معاون رییس جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص عملیات وعده صادق و اهمیت آن، گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر جنایتی که در بیش از شش ماه گذشته انجام داده است، تعرضی به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه داشت و فرماندهان نظامی ما را به شهادت رساند. کاری که به هیچ عنوان توجیهی نداشت و مغایر با همه کنوانسیون‌های بین‌المللی بود.

وی با بیان آنکه ملت‌ها و دولت‌های دنیا بر این موضوع مهر تأیید زدند که این کار خلاف مقررات بین‌المللی است، افزود: جمهوری اسلامی این موضوع را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد که این شورا کاری انجام نداد، لذا طبیعی بود که ایران برای یک دفاع مشروع اقدامی انجام می‌داد، ضمن آنکه از قبل هم آن را اعلام کرده بود.

معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی کشورمان بیان کرد: با عملیات وعده صادق، قدرت و توان موشکی، پهپادی و رزمی کشورمان کاملاً مشخص شد.

حسینی با اشاره به ادعاهای غلو آمیز رژیم صهیونیستی در خصوص توان نظامی خود، اظهار کرد: آنها ادعا می‌کردند که با کمک آمریکا و کشورهای غربی که دارای سپر موشکی، دفاعی و پدافندی قدرتمندی هستند و موشک‌های ایران به خاک اشغالگران نخواهد رسید، در حالی که دیدیم این اتفاق افتاد و این امر تأثیر بسیار بسزایی در قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و به رخ کشیدن آن به رژیم صهیونیستی و حامیانش داشت.

وی ادامه داد: این عملیات آثار و تبعات بسیار خوبی داشت. مردم منطقه از این عملیات خرسند شده و از آن استقبال کردند. مردم ما نیز این حرکت و اقتدار را مایه مباهات خودشان می‌دانند.

حسینی با بیان آنکه عملیات وعده صادق بسیار موفقیت آمیز بود و اندیشمندان و فعالان سیاسی به این موضوع اذعان کردند، تاکید کرد: خیلی‌ها اذعان دارند که قدرت موشکی و پهپادی ایران بسیار بالا است و قدرتمندترین کشور در نوع خود است در حالی که ما فقط بخشی از توانمندی‌های خود استفاده کردیم. در حالی که آنان با قدرت از خود دفاع می‌کردند، اما نتوانستند مانع نفوذ موشک‌های ما شوند و به آنها آسیب وارد شد. هرچند بنابراین بود که به مردم و شهرهای آنها آسیبی وارد نشود.

نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند

معاون امور مجلس رییس جمهور در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چون ۴۵ نماینده مجلس در دور دوم انتخابات مشخص می‌شوند، تأثیر آنها می‌تواند در مجلس، هیأت رییسه و کمیسیون‌های آن بسیار مهم باشد لذا امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که افراد به شایستگی انتخاب شوند.

وی افزود: در مرحله دوم امکان انتخاب برای مردم آسان‌تر و سهل‌تر است چون از بین تعداد محدودی باید گزینش کرد.

حسینی با اشاره به تعیین ۱۶ نماینده در دور دوم انتخابات تهران اذعان کرد: در تهران تعداد قابل توجه از نمایندگان در دور دوم مشخص می‌شوند که معمولاً نمایندگان تهران تأثیر قابل توجهی در مجلس دارند. چون کمتر درگیر کارهای روزمره حوزه‌های خود هستند، می‌توانند به مسائل کلان کشور در مجلس رسیدگی کنند لذا اگر افراد کارآمدتر و با انگیزه تر انتخاب شوند، می‌توانند نقش بسیار مهمی را در مجلس ایفا کنند.

کد خبر 6083255

دیگر خبرها

  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد